SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN24 na czele stacji tematycznych, HGTV z największym wzrostem w czołówce (top 30)

Liderem oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej w zeszłym miesiącu było TVN24. Największy wzrost wśród top 30 stacji zanotowało HGTV, a na czele spadków uplasował się Disney Junior - raport Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w kwietniu 2017 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,30 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 14,97 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,48 proc., po wzroście o 16,78 proc.

Podium uzupełnia stacja TTV. Jej udział zwiększył się o 10,39 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,70 proc.

Oczko niżej znalazł się kanał TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,38 proc., po spadku o 4,17 proc.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP ABC, które awansowało z 11. lokaty (1,21 proc.; wzrost o 57,14 proc.).

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,10 proc.; wzrost o 12,24 proc.), Stopklatka TV (0,99 proc.; do góry o 12,50 proc.), TVP Rozrywka (0,96 proc.; - 9,43 proc.), TVP3 (0,87 proc.; - 5,43 proc.) i ATM Rozrywka (0,85 proc.; + 26,87 proc.).

Wśród 30 topowych stacji największym wzrostem pochwalić się mógł nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w kwietniu br. wyniósł 0,46 proc., podczas gdy wynik samego TVN Meteo Active w kwietniu ub.r. wynosił 0,11 proc. Oznacza to wzrost wynoszący 318,18 proc.
Z kolei największą stratę zanotował Disney Junior. Jego wynik zmalał o 23,08 proc. do 0,40 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w kwietniu 2017 roku na pierwszym miejscu również znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do kwietnia 2016 roku zwiększył się tutaj o 0,86 proc. i wyniósł 2,34 proc.

Drugą lokatę zajęła stacja TTV (2,16 proc.; wzrost o 16,13 proc.), a podium uzupełniają TVP Seriale (1,55 proc.; w dół o 7,74 proc.).

Największym wzrostem w czołowej trzydziestce rankingu, wynoszącym 544,44 proc. do 0,58 proc., też pochwalić się mogło HGTV.

Również i w tym ujęciu najwięcej stracił Disney Junior - było to 37,50 proc. do 0,40 proc.

 

Dołącz do dyskusji: TVN24 na czele stacji tematycznych, HGTV z największym wzrostem w czołówce (top 30)

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jan
Najwyższy wzrost zanotowało TVP Info, ale to jeszcze przed Pobudzinem :)
odpowiedź
User
rycho
przez wszystkie lata jak istnieje TVN 24 to ogladalem te stacje tylko przez 30 minut jak bylem w kolejce w sklepie.
Nigdy juz do tego sklepu nie poszedlem a te prymitywna POpagande zapamietam do konca zycia.
odpowiedź
User
Weronika
Wysokie słupki oglądalności TVN24 nie oznaczają, że pod względem merytorycznym ta stacja coś ambitnego sobą reprezentuje. Nie wszystko co masowe jest dobre. TVN24 od zawsze uprawia żenującą lewacką propagandę, a jak wiadomo, lewactwo jest szkodliwe, szkodzi naszej tożsamości narodowej, naszemu patriotyzmowi i naszej religii. Dlatego nie ma za co chwalić TVN24.
odpowiedź