„Włącz się na nowo!” - TVP Info w spocie odcina się od propagandy z czasów PiS

Wraz ze zmianą swojej oprawy graficznej i uruchomieniem nowego studia TVP Info rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem Hasło „TVP Info - włącz się na nowo!”. Spot przypomina uznawane za propagandę przekazy stacji z lat 2016-2023.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Włącz się na nowo!” - TVP Info w spocie odcina się od propagandy z czasów PiS

W spocie TVP Info występują osoby z grup społecznych, których dotyczyły najmocniej komentowane przekazy propagandowe z programów informacyjnych i publicystycznych Telewizji Polskiej w latach 2016-2023. Przypominane są m.in. stwierdzenia dotyczące protestujących nauczycieli, lekarzy rezydentów, rolników, kobiet (przeciw zaostrzeniu przepisów o aborcji), sędziów, mniejszości seksualnych i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Pojawia się także mężczyzna w tradycyjnym stroju bawarskim, żeby pokazać chwyty propagandowe stosowane wielokrotnie wobec Donalda Tuska: przytaczanie jego słów „für Deutschland”, przedstawianie z celownikiem kadru na twarzy oraz z podkręconą jaskrawością dającą efekt czerwieni na twarzy i na tle fragmentów logo Platformy Obywatelskiej mogących kojarzyć się z rogami.

Spot podkreśla, że to już przeszłość, a w jego ostatniej części występują czołowi dziennikarze TVP Info i „19.30”. Hasło „TVP Info - włącz się na nowo!” wypowiada Joanna Dunikowska-Paź.

- Nowe studio, logotyp i oprawa TVP Info to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim symbol nowego początku. Naszym celem jest odbudowywanie zaufania wśród widzów i budowa oferty programowej dla tych, którzy szukają pełnego obrazu rzeczywistości. Hasło „TVP Info - włącz się na nowo” to nie tylko slogan, ale też zaproszenie do stacji telewizyjnej, która przez lata utraciła zaufanie Polaków - mówi w komunikacie Grzegorz Sajór, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

Kampania pod hasłem „TVP Info - włącz się na nowo!” obejmie kanały TVP, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz internet. Telewizja Polska przygotowała kampanię we własnym zakresie.

Natomiast kampania całej nowej oferty programowej Telewizji Polskiej jest oparta na sloganie „Poznajmy się na nowo!” i piosence „Od nowa” Kwiatu Jabłoni.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]