TVP blisko kolejnej umowy na dane o oglądalności. Wiadomo, ile zapłaci

W przetargu Telewizji Polskiej na dostawę danych o oglądalności przez 12 miesięcy jedyną ofertę złożył AGB Nielsen Media Research. Opiewa ona na 22 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
TVP blisko kolejnej umowy na dane o oglądalności. Wiadomo, ile zapłaci
fot. AKPA

Przetarg, który Telewizja Polska ogłosiła pod koniec lipca, dotyczy udostępniania baz danych z ciągłego pomiaru widowni telewizyjnej realizowanego w całym kraju, na panelu reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy gospodarstw domowych posiadających odbiorniki telewizyjne („oglądalność w domu”) oraz panelu osób indywidualnych w zakresie oglądania telewizji w sytuacjach przebywania poza domem („oglądalność poza domem”), a także udostępniania baz danych z pomiaru widowni tv będących miarą rzeczywistego (faktycznego) oglądania telewizji przez członków gospodarstw domowych z odbiornikiem tv i w zakresie danych uzyskanych z uwzględnieniem zmniejszenia oglądalności reklam liniowych na skutek rozszczepiania sygnału programów w celu stosowania reklam w technologii DAI.

Wybrana firma będzie też udostępniać bazy danych z pomiaru oglądalności minutowej treści wideo dostarczanych do gospodarstw domowych w formie streamingu za pośrednictwem szerokopasmowego dostępu do internetu. Współpraca ma być prowadzona przez 12 miesięcy.

W przetargu jedyną ofertę złożył AGB Nielsen Media Research, z kwotą 20,02 mln zł. Równocześnie Telewizja Polska podała, że na sfinansowanie zamówienia może przeznaczyć maksymalnie 24,11 mln zł.

Umowa z AGB Nielsen Media Research może zostać podpisana najwcześniej z początkiem października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"