SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVP planuje kampanię reklamową związaną z mundialem w Rosji

Telewizja Polska planuje kampanię reklamową związaną z tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej w Rosji. Jej bohaterami ma być pięciu piłkarzy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,1 mln zł.

Article

TVP jest wyłącznym - na terenie Polski - właścicielem praw do transmisji z mistrzostw świata Rosja 2018 (zostaną rozegrane od 14 czerwca-do 15 lipca) i jako jedyna pokaże mecze z mundialu na swoich antenach: TVP1, TVP2, TVP Sport, w serwisie Sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Telewizja Polska chce wykorzystać ten fakt do umacniania wizerunku i misyjnej roli nadawcy publicznego.

Służyć ma temu zaplanowana kampania reklamowa. Jej celem będzie wzmacnianie wizerunku TVP jako stacji relacjonującej najważniejsze wydarzenia sportowe, wykreowanie wokół mundialu atmosfery największego wydarzenia sportowego ostatnich lat oraz zmobilizowanie Polaków do aktywnego kibicowania polskiej reprezentacji piłkarskiej poprzez masowe oglądanie meczy transmitowanych w TVP. Ponadto Telewizja Polska oczekuje powiązania swojego wizerunku z  największymi piłkarzami polskiej kadry oraz z nazwiskami świata piłkarskiego.

Kampania ma być adresowana do mężczyzn powyżej 15 roku życia, a jej budżet wynosi 1,1 mln zł (netto, już po rabatach), z tego do 20 proc. może być przeznaczone na działania niestandardowe.

Działania reklamowe prowadzone w innych - poza TVP - mediach mają opierać się na wizerunkach największych gwiazd polskiej reprezentacji piłkarskiej (maksymalnie pięciu), a prowadzone będą pod hasłem „Kibicuj naszym”.

Nie udało nam się ustalić, czy kreację tych reklam TVP przygotuje samodzielnie czy zatrudni do tego agencję reklamową.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP planuje kampanię reklamową związaną z mundialem w Rosji

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xy
Kampania będzie prosta, choć przewidywalna: wczoraj Rosja w Moskwie, dziś - w Warszawie...
5 11
odpowiedź
User
Jan
Twarza kampanii ma być Antoni.
5 8
odpowiedź
User
baces
Po co kampania skierowana do mezczyzn?
Skierujcie do kobiet, zon, partnerek aby zrozumialy i w tym czasie nie planowaly wakacji i innych atrakcji dla swoich mezczyzn.
7 2
odpowiedź
User
Piotr
Chyba ktoś "swój" musi zarobić na organizacji takiej kampanii. Po co reklamować taką imprezę jak mundial? Przecież każdy Polak wie, że w czerwcu odbędzie się ten turniej...
7 1
odpowiedź
User
Aalborg
Pismaki ! Jaki "mundial" ? W Rosji dobędą się XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.
1 4
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing