SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP podniosła ceny reklam na marzec o ponad 5 proc

Podwyżka cen reklam w marcowym cenniku Telewizji Polskiej w stosunku do marca ub.r. wyniosła 5,4 proc. Najwięcej zapłacić trzeba za reklamy przed serialem „M jak miłość” emitowanym w TVP 2.

30-sekundowy spot przed tą produkcją kosztuje 98 tys. zł, czyli o 5 proc. więcej niż rok wcześniej.  Cena półminutowej reklamy przed i po serialach „Apetyt na życie” i „Licencja na wychowanie”, nadawanych w nowym paśmie serialowym Dwójki - w dni powszednie o 18.45 wynosi 20 tys. zł. W marcu ub.r. spoty w okolicach tej godziny kosztowały między 18 a 20 tys. zł.

W TVP 1 najdroższa jest reklama przed wieczorną „Pogodą” w niedziele, która kosztuje 91 tys. zł, czyli więcej aż o 21 proc. niż rok wcześniej. Z kolei za 30-sekundowy spot przed nowym niedzielnym serialem „Blondynka” (godz. 20.15) trzeba zapłacić 65 tys. zł. Rok temu nadawano w tym paśmie hitowe „Ranczo”, które miało reklamy o 2 tys. zł tańsze (wzrost wyniósł zatem 3 proc.)

Sprzedaż reklam na marzec br. ruszyła we wtorek. Najpierw przyjmowane są zlecenia z cennika, potem prowadzona będzie sprzedaż pakietowa.

Dołącz do dyskusji: TVP podniosła ceny reklam na marzec o ponad 5 proc

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pi-p
98 tys. przed MjM to chyba żart... przecież blokow nikt nie ogląda
odpowiedź
User
ak
tonący brzytwy się chwyta
odpowiedź
User
szczypan
W artykule obok można przeczytać, że TVN podniósł ceny reklam o 15%. Te 5% wobec tego to dużo czy mało?
odpowiedź