SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP reklamuje transmisje Igrzysk

Pod hasłem "40 godzin emocji na dobę" rozpoczęła się kampaniareklamowa transmisji Igrzysk Olimpijskich w Telewizji Polskiej.Mająca charakter wizerunkowy akcja obejmuje promocję w prasie,radiu, internecie i outdoorze.

Przebiegająca pod hasłem "40 godzin emocji na dobę" kampaniawizerunkowa promująca transmisje Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008 wTelewizji Polskiej podkreśla wielość i różnorodność tych relacji napięciu antenach publicznej stacji: TVP1, TVP2, TVP Sport, TVP HDoraz TVP Info. W kreacji wykorzystano dynamiczne zdjęciastarrujących w Olimpiadzie reprezentantów Polski z różnychdyscyplin.

tvp

Kampania obejmuje prasę tematyczną ("Przegląd Sportowy"),ogólnopolskie rozgłośnie (Radio Zet, RMF FM oraz Program 1 i 3Polskiego Radia), portal Interia oraz outdoor: frontlighty, nośnikiwielkoformatowe oraz citylighty.

tvp

Kreację i zakup mediów dla zaplanowanej na cały sierpień akcjiprzygotowało Biuro Marketingu i Promocji TVP.

Dołącz do dyskusji: TVP reklamuje transmisje Igrzysk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl