SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"M jak miłość", "The Voice Senior" i skoki najdroższe w styczniowym cenniku TVP

W opublikowanej przez Biuro Reklamy TVP ofercie handlowej na styczeń 2021 roku najdrożej kosztują spoty emitowane w blokach reklamowych przy serialu "M jak miłość", rozrywkowym programie "The Voice Senior" w TVP2. Kosztują ok. 70 tys.zł.

fot. Natasza Młudzik / TVPfot. Natasza Młudzik / TVP

Na 70,8 tys.zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto, bez rabatów, dla spotów 30-sek) wyceniono reklamę przy serialu "M jak miłość" w TVP2.

Nieznacznie mniej, bo  tys. zł trzeba zapłacić za spot przy programie "The Voice Senior" emitowanym w telewizyjne Dwójce w sobotnie wieczory. Program startuje z początkiem stycznia 2021 roku.

Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się w bloku przy "Barwach szczęścia" zapłacą 41,9 tys.zł, przy "Na dobre i na złe" - 39,9 tys. zł, przy "Na sygnale" -  23,5 tys. zł, a przy serialu "O mnie się nie martw" - 17,9 tys. zł.

W TVP1 najwięcej kosztuje reklama przy transmisjach z zawodów w skokach narciarskich - maksymalna cena wynosi 59,9 tys.zł.

44,6 tys.zł trzeba zapłacić za spot przy niedzielnej prognozie pogody. Stawka dla emisji w dni powszednie wynosi natomiast maks. 40 tys. zł. Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 22,2 tys. zł w niedziele i 24,7 tys. zł w dni robocze

44 tys. zł za reklamę przy filmie "Zenek"

1 stycznia o godz. 20.15 TVP1 pokaże film "Zenek" - reklamę przy nim wyceniono na 44 tys. zł. 

Od stycznia telewizyjna Jedynka będzie pokazywać w niedzielne wieczory serial "Osiecka" i program "Sanatorium miłości". Spot przy pierwszej produkcji kosztuje 36,5 tys. zł, a przy drugiej - 38,5 tys.zł.

Biuro reklamy TVP jako pierwszy z głównych brokerów telewizyjnych przedstawiło ofertę handlową na styczeń 2021 roku.

Według danych Nielsen Audience Measurement w listopadzie br. TVP1 miało 9,89 proc. udziału w rynku oglądalności (2,5 proc. mniej niż rok wcześniej) i było liderem rynku telewizyjnego, a TVP2 - 7,75 proc. (po spadku o 5,3 proc. rok do roku).

W pierwszej połowie br. Telewizja Polska zanotowała aż 936,5 mln zł zysku netto, głównie dzięki 1,8 mld zł z abonamentu i rekompensaty abonamentowej. Natomiast przychody reklamowe nadawcy zmalały rok do roku o 21 proc.

Dołącz do dyskusji: "M jak miłość", "The Voice Senior" i skoki najdroższe w styczniowym cenniku TVP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa K-S
Co by zrobiła TVP bez M jak miłość? Serial ten wygrywa rankingi oglądalności i przynosi najwyższe dochody reklamowe. Taki serial powinny uruchomić telewizje komercyjne.
odpowiedź