SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP zapowiada pozew przeciwko Agorze za artykuł o Sylwestrze w Zakopanem. „Niechlujna próba szkalowania”

10 mln zł miał kosztować Sylwester w Zakopanem, zaś sam Sławomir zainkasował za piosenkę 100 tys. zł - wynika z informacji Wyborcza.pl (Agora). W tekście pada też sugestia, że prezes Jacek Kurski pożegna się wkrótce ze stanowiskiem. - To kłamstwo i niechlujna próba szkalowania TVP - odpowiada w oświadczeniu publiczna telewizja, zapowiadając kroki prawne przeciw wydawcy dziennika.

Luis Fonsi z tancerką podczas koncertu sylwestrowego TVP, fot. akpaArticle

Tekst pt. „Morawiecki przyszedł, Kurski musi odejść? W PiS zaczepiają: "Słyszała pani, ile Sławomir dostał od TVP za jedną piosenkę?", autorstwa Agnieszki Kublik, ukazał się na portalu Wyborcza.pl. Autorka pisze w nim, że Sylwester w Zakopanem miał kosztować 10 mln zł, zaś Sławomir zainkasował od TVP 124 tys. zł za wykonanie jednej piosenki. „- Czy spółka, która żyje na kredyt z budżetu państwa, może lekka ręką wydawać takie pieniądze? - pytają w partii. W obozie władzy słychać, że Kurski ma opuścić gabinet przy Woronicza do końca stycznia” - czytamy w tekście.

W materiale pada też stwierdzenie, że dla premiera Mateusza Morawieckiego telewizja Kurskiego jest obciążeniem, dlatego szef TVP ma zostać odwołany ze stanowiska pod koniec miesiąca.

TVP zdementowała wczoraj informacje z tekstu Agnieszki Kublik, nazywając je w swoim oświadczeniu „kłamstwem i niechlujną próbą oszkalowania TVP i jej wielkiego sukcesu, jakim był rekordowy koncert sylwestrowy w Zakopanem”. - Spółka oświadcza, że Sylwester zorganizowany przez Telewizję Polską i Zakopane nie kosztował 10 milionów złotych. Koszt imprezy był zbliżony do imprez organizowanych w latach poprzednich. Ze względu na tajemnicę przedsiębiorstwa TVP nie może podać kosztów przedsięwzięcia - czytamy w oświadczeniu. Dalej dementowana jest także informacja o stawce Sławomira. - Równocześnie zaznaczamy, że część gaż artystów biorących udział w imprezie została pokryta przez sponsorów zewnętrznych.

TVP poinformowała także, że w związku z tekstem na Wyborcza.pl, podejmie względem serwisu kroki prawne. - Nawet Despacito chcą zohydzić - napisał na Twitterze Jacek Kurski, komentując publikację.

W ostatnich dniach TVP zapowiedziała też kroki prawne przeciwko wydawcy dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska), za tekst opisujący kolejne fakty w sprawie kolizji drogowej z udziałem służbowego auta Jacka Kurskiego, jaki zamieścił dziennik.

Natomiast kilka dni temu w Sądzie Okręgowym w Warszawie rozpoczął się proces z pozwu wytoczonego przez Jacka Kurskiego wydawcy i dyrektorowi portalu Gazeta.pl za artykuł, w którym zasugerowano, że Kurski opóźnił wylot samolotu z Mediolanu.

Z danych Gemius/PBI wynika, że w październiku 2017 r. serwis Wyborcza.pl odwiedziło 6,14 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 58,66 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP zapowiada pozew przeciwko Agorze za artykuł o Sylwestrze w Zakopanem. „Niechlujna próba szkalowania”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
majkii
"Nawet Despacito chcą zohydzić" - to już zbrzydło i zohydziło się pod koniec wakacji :D
odpowiedź
User
kozanostra1992
"Nawet Despacito chcą zohydzić" - to już zbrzydło i zohydziło się pod koniec wakacji
Ech, szkoda strzępić ryja na tego ryżego pacana... mówię to ja, fan Zbysia 100nogi, a ten utwór to badziew, który brzmi jak pioseneczka zrobiona na potrzeby głupiutkiej, latynoskiej telenowelki!!! :/
odpowiedź
User
Wdse
No to żegnaj Jacuś :D
odpowiedź