SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1: spada zainteresowanie skokami narciarskimi

Cztery pierwsze konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich 2008/2009 obejrzało średnio 3,79 mln widzów. Przed rokiem zawody z Kuusamo i Trondheim zgromadziły przed ekranem 4,52 mln osób.

TVP1: spada zainteresowanie skokami narciarskimi

Zawody z Adamem Małyszem zapewniają Jedynce 32,84 proc. udziału. Przed rokiem udział stacji kształtował się na poziomie 37,06 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych za zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

TVP1-2008 (16 - 49)


AMR SHR % SHR %
KUUSAMO 28-11-2008 3792744 32,21% 29,07%
KUUSAMO 29-11-2008 3726191 35,95% 30,54%
TRONDHEIM 06-12-2008 4133460 35,45% 32,09%
TRONDHEIM 07-12-2008 3516498 27,80% 23,56%
średnio
3792705 32,84% 28,63%

TVP1-2007 (16 - 49)


AMR SHR % SHR %
KUUSAMO 30-11-2007 4013676 32,75% 29,08%
KUUSAMO 01-12-2007 5039314 39,85% 35,07%
TRONDHEIM 08-12-2007 4821605 43,09% 40,61%
TRONDHEIM 09-12-2007 4212496 33,12% 31,32%
średnio
4517791 37,06% 33,90%

Mimo słabszych wyników dzięki Pucharowi Świata kanał nadal deklasuje konkurencję i utrzymuje pozycję lidera rynku. Druga lokata (16,29 proc. udziału i 1,91 mln widzów) przypada w trakcie jego emisji Dwójce, trzecią z 14,09 proc. udziału i 1,65 mln widzów ma TVN.

TVP1 zadeklarowała, że pokaże na swojej antenie wszystkie zaplanowane w tym sezonie konkursy skoków. Dodatkowo na antenie TVP Sport zobaczyć będzie można kwalifikacje do wybranych konkursów (fińskich, austriackich, podczas MŚ oraz zakopiańskich), a także wybrane zawody na żywo bądź w powtórkach. Wydarzeniem ma być transmisja rywalizacji w Zakopanem w TVP HD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1: spada zainteresowanie skokami narciarskimi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl