SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP2 i TVN odrabiają straty, udany tydzień TVN24. TV Puls i TVN7 przed TVP Info

W minionym tygodniu liderem oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

fot. Shutterstock.com Article

Udział liderującego Polsatu w okresie od 4 do 10 lipca 2016 roku zmniejszył się o 1,31 pkt. proc. do 12,85 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Druga była TVP1, której udział w analizowanym okresie poszedł w dół o 0,15 pkt. proc. i wyniósł 11,34 proc.

Podium uzupełnia TVN. Wynik tej stacji to 9,80 proc. (wzrost o 0,50 proc.). Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,16 proc.; do góry o 0,70 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 40,41 proc. do 40,15 proc.

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał TVN24 (4,17 proc.; do góry o 0,15 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

27.06.2016 - 03.07.2016

04.07.2016 - 10.07.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

843 127

14,16%

748 648

12,85%

-1,31%

2

TVP1

684 336

11,49%

660 346

11,34%

-0,15%

3

TVN

553 634

9,30%

570 892

9,80%

0,50%

4

TVP2

325 227

5,46%

359 047

6,16%

0,70%

5

TVN24

239 593

4,02%

243 160

4,17%

0,15%

6

TV PULS

177 291

2,98%

189 572

3,25%

0,27%

7

TVN7

199 420

3,35%

189 104

3,25%

-0,10%

8

TVP INFO

178 126

2,99%

174 867

3,00%

0,01%

9

TV4

169 293

2,84%

160 541

2,76%

-0,08%

10

Puls 2

109 955

1,85%

99 633

1,71%

-0,14%

11

TTV

95 273

1,60%

96 725

1,66%

0,06%

12

Polsat2

92 842

1,56%

94 949

1,63%

0,07%

13

TV6

86 055

1,45%

92 601

1,59%

0,14%

14

TVP Seriale

93 123

1,56%

92 322

1,58%

0,02%

15

Polsat News

67 217

1,13%

62 110

1,07%

-0,06%

16

Stopklatka

67 080

1,13%

59 324

1,02%

-0,11%

17

TVP Rozrywka

63 749

1,07%

56 676

0,97%

-0,10%

18

Polo TV

56 929

0,96%

55 962

0,96%

0,00%

19

TVP3

61 893

1,04%

55 339

0,95%

-0,09%

20

Polsat Sport

97 595

1,64%

52 732

0,91%

-0,73%

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zmniejszyła udział o 1,14 pkt. proc. do 15,12 proc. Na drugiej lokacie umocnił się TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 11,41 proc., po wzroście o 0,45 pkt. proc.

Na ostatniej pozycji podium znalazła się Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,90 proc. (do góry o 0,06 pkt. proc.) Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka (do góry o 0,76 pkt. proc. do 5,60 proc.).

Wszyscy 16-49

27.06.2016 - 03.07.2016

04.07.2016 - 10.07.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

387 196

16,26%

346 250

15,12%

-1,14%

2

TVN

260 986

10,96%

261 152

11,41%

0,45%

3

TVP1

210 438

8,84%

203 740

8,90%

0,06%

4

TVP2

115 254

4,84%

128 307

5,60%

0,76%

5

TV PULS

78 653

3,30%

83 392

3,64%

0,34%

6

TV4

75 724

3,18%

72 130

3,15%

-0,03%

7

TVN7

71 934

3,02%

67 944

2,97%

-0,05%

8

TVN24

61 964

2,60%

56 280

2,46%

-0,14%

9

TTV

44 716

1,88%

48 153

2,10%

0,22%

10

TV6

41 694

1,75%

45 489

1,99%

0,24%

11

Puls 2

48 959

2,06%

40 592

1,77%

-0,29%

12

TVP Seriale

42 255

1,77%

40 494

1,77%

0,00%

13

Polo TV

38 089

1,60%

35 006

1,53%

-0,07%

14

Polsat2

38 586

1,62%

33 669

1,47%

-0,15%

15

TVP INFO

32 791

1,38%

26 257

1,15%

-0,23%

16

TVN Style

27 183

1,14%

25 521

1,11%

-0,03%

17

Stopklatka

26 581

1,12%

24 103

1,05%

-0,07%

18

Fokus TV

24 050

1,01%

21 610

0,94%

-0,07%

19

Polsat Sport

39 200

1,65%

20 987

0,92%

-0,73%

20

Eska TV

20 317

0,85%

20 526

0,90%

0,05%

)

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP2 i TVN odrabiają straty, udany tydzień TVN24. TV Puls i TVN7 przed TVP Info

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oop
Wolski jeden dzień szefem i od razu 1% do góry. Geniusz!
24 9
odpowiedź
User
Misiek
No i "Projekt Lady" nie jest klapą. Lepsze to niż powtórki. Wczorajszy odcinek ma więcej widzów od poprzedniego.
18 10
odpowiedź
User
Misiek
No i "Projekt Lady" nie jest klapą. Lepsze to niż powtórki. Wczorajszy odcinek miał więcej widzów niż poprzedni.
14 9
odpowiedź
User
rozbawiony piSSem
TVP2 odrabia straty = Nielsen Audience Measurement znakomicie liczy
TVN odrabia straty = Nielsen Audience Measurement beznadziejnie liczy
Udany tydzień TVN24 = Nielsen Audience Measurement nie umie liczyć
TV Puls i TVN7 przed TVP Info = Nielsen Audience Measurement nie jest w ogóle firną i trzeba sprawdzić do 7 pokolenia kto tam pracuje :D :D :D
24 11
odpowiedź
User
Ewcia
No i "Projekt Lady" nie jest klapą. Lepsze to niż powtórki. Wczorajszy odcinek ma więcej widzów od poprzedniego.


Nie jest klapą bo jest mało Rozenek.
14 9
odpowiedź