TVP2: “Magia kłamstwa” przegrywa z konkurencją

Serial “Magia kłamstwa”, który nadawany jest w TVP2 w paśmie zajmowanym dotąd przez “Dr House'a”, gromadzi średnio 1,63 mln widzów. To mniej niż w tym czasie ogląda propozycje konkurentów stacji, ale produkcja podnosi wyniki kanału względem ub.r.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Serial nadawany jest w czwartki o 20.40. Po wyemitowaniu czterech odcinków średni udział TVP2 w czasie jego emisji wynosił 10,30 proc. w grupie 4+ i 11,50 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie stacja notowała słabsze wyniki - miała odpowiednio 7,99 proc. i 9,36 proc. udziału.

W czasie nadawania “Magii kłamstwa” TVP2 zajmuje czwarte miejsce w grupie wszystkich widzów za TVP1 (“Ojciec Mateusz”; 24,94 proc.), TVN (“W11-Wydział Śledczy”; 17,90 proc.) i Polsatem (“CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku”, “Hotel 52”; 10,69 proc.). Dwójka czwarta jest też w grupie komercyjnej.

Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądają głównie kobiety, osoby w średnim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

“Magia kłamstwa” to amerykański serial pokazujący życie zawodowe dr Cala Lightmana, eksperta w dziedzinie wykrywania kłamstwa i jego kolegów z "The Lightman Group". Pomagają oni rozszyfrowywać kłamców na zlecenie FBI, policji, kancelarii prawnych czy korporacji.

Oglądalność “Magii kłamstwa” odcinek po odcinku

Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Profil widowni produkcji

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu