Agnieszka Giełażyn-Sasimowicz nową szefową TVP3 Białystok

W poniedziałek, krótko po dymisni Eugeniusza Szpakowskiego, prezes Telewizji Polskiej na stanowisko dyrektora ośrodka TVP3 Białystok powołał Agnieszkę Giełażyn-Sasimowicz. Ostatnio była rzeczniczką prasową regionalnego oddziału Wód Polskich.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Giełażyn-Sasimowicz nową szefową TVP3 Białystok
Agnieszka Giełażyn-Sasimowicz, fot. TVP3 Białystok

Agnieszka Giełażyn-Sasimowicz zastąpi na stanowisku Eugeniusza Szpakowskiego, odwołanego kilka dni temu. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl, przygotowujący się do przejścia na emeryturę Szpakowski pozostaje w spółce, będzie teraz pracował na rzecz Centrum Kultury i Historii TVP.

Nowa dyrektor TVP3 Białystok to absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, a także zarządzania na Politechnice Białostockiej. Z TVP związana była od 2014 roku, m.in. jako reporterka, kierownik produkcji i wydawca. Współpracowała również z redakcją rolną TVP1.

Ostatnio pełniła funkcję rzecznika prasowego i kierownika zespołu komunikacji społecznej i edukacji wodnej w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Białymstoku.

W planie finansowym na br. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów do 3,42 mld zł, zwiększyć mają się zarówno wpływy z reklam i sponsoringu, jak i rekompensaty abonamentowej. W górę pójdą też koszty energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych nadawca spodziewa się minimum 171 mln zł straty.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol