Twenty 4 Seven PR ma nowego klienta

Współpraca Twenty Four Seven PR i Chapman Freeborn

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Twenty Four Seven PR ma nowego klienta. W czerwcu rozpoczęła współpracę z Chapman Freeborn Airmarketing Sp z o.o - polskim oddziałem jednego z największych brokerów czarterów lotniczych na świecie. Współpraca będzie obejmowała relacje z mediami, a rozpoczyna się przygotowaniem konferencji prasowej połączonej z piknikiem rodzinnym dla mediów z okazji wprowadzenia nowej oferty firmy.

Twenty Four Seven PR pod obecną nazwą istnieje od 2000 roku. Agencja oferuje kompleksowy zakres usług PR. Główne obszary działalności to między innymi współpraca z mediami, wsparcie marketingowe, relacje z klientami, relacje z partnerami biznesowymi, wewnętrzny PR, wydawnictwa firmowe, analizy wizerunku i postępowanie w sytuacjach kryzysowych. Główni klienci agencji to McDonald's Polska, Browar Belgia, Polski System Recyklingu Organizacja Odzysku, Magazyn Kajakowy "Wiosło".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały