SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny' i 'Popcornu'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych we wrześniu 2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" i Popcorn" (oba tytuły Axel Springer Polska).

'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny' i 'Popcornu'

Sprzedaż ogółem "Twista" we wrześniu br. wyniosła 189 292 egz. i była o 9,8 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziewczyna", który w sierpniu sprzedał się w  ilości 135 129 egz. (spadek o 10 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażą ogółem na poziomie 128 130 egz. (spadek o 15 proc.)

wrzesień


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Twist 189 292 172 605
Dziewczyna 135 129 151 518
Popcorn 128 130 151 055
Fun Club 123 034 117 024
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 82 890 66 504


Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik "13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki" (Egmont Polska).

2008


wrzesień

sierpień

ZKDP Sprzedaż ogółem
Twist 189 292 202 228
Dziewczyna 135 129 150 235
Popcorn 128 130 145 634
Fun Club 123 034 138 258
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 82 890 73 016
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny' i 'Popcornu'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl