SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Twist' liderem, duży spadek sprzedaży miesięcznika 'Dziewczyna'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w styczniu 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Twista" w styczniu 2009 r. wyniosła 162 452egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (WydawnictwoBauer), który w styczniu b.r. sprzedał się w  ilości 122 428 egz.(spadek o 1,5 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn"(Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 111 143 egz.(spadek o 18 proc.).

styczeń


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist162452157 286
Fun Club122428124 434
Popcorn111143136 712
Dziewczyna92 700122 192
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki79 35377 930

Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży wszystkichmiesięczników.

2009/2008


styczeń

grudzień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist162452138122
Fun Club122428106689
Popcorn111143103693
Dziewczyna92 70080 534
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki79 35366 466

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek sprzedaży miesięcznika 'Dziewczyna'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl