“Twist” szybuje do góry, “Popcorn” traci

Największy wzrost sprzedaży wśród magazynów dla młodzieży zanotował w październiku ub.r. miesięcznik “Twist”. Miesiąc na największym minusie zakończył natomiast “Popcorn”, spory spadek dotknął też “13 Magazyn Nastolatki”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że pozycję lidera w październiku ub.r. utrzymał dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 182 368 gz. i stratą wynoszącą 2,64 proc.   Drugie miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 108 654 egz. Magazyn ten zanotował największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż 71,06 proc. Obecnie kosztuje on 3,99 zł, podczas gdy rok wcześniej - 5,49 zł.

Podium zamyka także wydawany przez Bauera miesięcznik „Bravo Girl”. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 90 130 egz. i była o 10,20 proc. wyższa niż rok wcześniej, gdy magazyn był dwutygodnikiem.

Największy spadek w rankingu dotknął zajmującego szóste, przedostatnie miejsce miesięcznika “Popcorn” wydawanego przez Ringier Axel Springer Polska. Jego sprzedaż ogółem poszybowała w dół aż o 54,91 proc. i wyniosła 33 414 egz. W pażdzierniku 2010 roku kosztował on 2,30 zł, a rok później - 2,99 zł.

W październiku ub,r. w porównaniu do września ub.r. wzrost sprzedaży zanotował jedynie “13 Magazyn Nastolatki” (Egmont Polska), którego wynik poszedł do góry o 6,76 proc. Pozostałe tytuły straciły, a najwięcej z nich “Popcorn” (36,56 proc.). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?