SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Twist” szybuje do góry, “Popcorn” traci

Największy wzrost sprzedaży wśród magazynów dla młodzieży zanotował w październiku ub.r. miesięcznik “Twist”. Miesiąc na największym minusie zakończył natomiast “Popcorn”, spory spadek dotknął też “13 Magazyn Nastolatki”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że pozycję lidera w październiku ub.r. utrzymał dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 182 368 gz. i stratą wynoszącą 2,64 proc.
 
Drugie miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 108 654 egz. Magazyn ten zanotował największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż 71,06 proc. Obecnie kosztuje on 3,99 zł, podczas gdy rok wcześniej - 5,49 zł.

Podium zamyka także wydawany przez Bauera miesięcznik „Bravo Girl”. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 90 130 egz. i była o 10,20 proc. wyższa niż rok wcześniej, gdy magazyn był dwutygodnikiem.

Największy spadek w rankingu dotknął zajmującego szóste, przedostatnie miejsce miesięcznika “Popcorn” wydawanego przez Ringier Axel Springer Polska. Jego sprzedaż ogółem poszybowała w dół aż o 54,91 proc. i wyniosła 33 414 egz. W pażdzierniku 2010 roku kosztował on 2,30 zł, a rok później - 2,99 zł.

Wirtualnemedia.plpaździernik
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Bravo182 368187 309
Twist108 65463 519
Bravo Girl90 13081 788
Fun Club80 19588 653
Dziewczyna37 63755 506
Popcorn33 41474 112
13 Magazyn Nastolatki28 79050 160


W październiku ub,r. w porównaniu do września ub.r. wzrost sprzedaży zanotował jedynie “13 Magazyn Nastolatki” (Egmont Polska), którego wynik poszedł do góry o 6,76 proc. Pozostałe tytuły straciły, a najwięcej z nich “Popcorn” (36,56 proc.). 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPpaździernikwrzesień
TytułSprzedaż ogółem
Bravo182 368195 882
Twist108 654147 457
Bravo Girl90 130103 321
Fun Club80 195118 831
Dziewczyna37 63757 551
Popcorn33 41452 667
13 Magazyn Nastolatki28 79026 966


 

Dołącz do dyskusji: “Twist” szybuje do góry, “Popcorn” traci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl