Twitter kupił platformę do wysyłania newsletterów

Twitter poinformował, że nabył Revue - usługę, która ma pomagać tworzyć i wysyłać newslettery oraz biuletyny e-mailowe. Wartości transakcji nie ujawniono.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Dzięki Revue Twitter chce zaoferować pisarzom i wydawcom nowe sposoby tworzenia i udostępniania ich treści.

Zakup ma przyspieszyć prace nad usługami, które docelowo pomogą internautom być na bieżąco z interesującymi ich tematami, jednocześnie dając autorom możliwość zarabiania na odbiorcach. Twitter podkreśla,  że dzięki solidnej społeczności dziennikarzy i czytelników ma wyjątkową pozycję, aby pomóc w zwiększaniu czytelnictwa.

- Naszym celem jest ułatwienie im łączenia się z subskrybentami, a także pomoc czytelnikom w łatwiejszym odkrywaniu autorów i treści. Wyobrażamy sobie wiele sposobów, aby to zrobić - od umożliwienia ludziom zapisywania się do biuletynów ulubionych obserwowanych na Twitterze, po nowe opcje dla autorów do prowadzenia rozmów z subskrybentami. To wszystko będzie działać bezproblemowo na Twitterze - informuje platforma w komunikacie.

grafika
grafika

Twitter zapowiada, że ci, którzy chcą generować przychody, będą mieć do dyspozycji trwały model motywacyjny za pośrednictwem płatnych biuletynów. Od 26 stycznia Twitter udostępnia funkcje Revue Pro bezpłatnie na wszystkich kontach i obniża opłatę za płatny newsletter.

Platforma chce  nadal inwestować w Revue jako samodzielną usługę, a jej zespół będzie koncentrował się na ulepszaniu sposobów, w jakie dziennikarze tworzą biuletyny, budują grono odbiorców i otrzymują wynagrodzenie za swoją pracę.

Firma zapowiada poszerzenie zespołu i zatrudnienie ekspertów w dziedzinie inżynierii, projektowania, badań i nauki o danych.

Revue będzie nadal działała jako samodzielna usługa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style