SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twitter ułatwia markom kontakt z klientami i ocenę ich zaangażowania

Twitter wprowadził dwa nowe narzędzia przeznaczone dla firm. Pierwsze z nich pozwala na kontakt z marką za pomocą prywatnych wiadomości, drugie pomaga w monitorowaniu reakcji użytkowników.

Article

O nowych rozwiązaniach dotyczących kontaktów na linii marka - klient Twitter poinformował na swoim blogu.

Pierwsze z oferowanych przez Twittera narzędzi pozwala firmom na umieszczanie w publikowanych tweetach przycisku, który umożliwia użytkownikowi skontaktowanie się z marką za pomocą prywatnej wiadomości. To w założeniach ma pozwalać firmom na bliższy kontakt z klientem, umożliwiać udzielenie mu odpowiedniego wsparcia dotyczącego konkretnych produktów i poznanie wymagań określonych użytkowników. Jak zapowiada Twitter to rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich biznesowych użytkowników platformy na całym świecie.

Druga opcja o nazwie Customer Feedback ma zostać udostępniona w nadchodzących tygodniach wybranym partnerom biznesowym Twittera. Jest to rozwiązanie pozwalające markom, które wcześniej kontaktowały się z użytkownikami za pośrednictwem wspomnianych wcześniej prywatnych wiadomości na śledzenie ich reakcji i zaangażowania.

W 2015 roku Twitter zanotował 2,2 miliarda dolarów przychodu a strata netto wyniosła 521 milionów dolarów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twitter ułatwia markom kontakt z klientami i ocenę ich zaangażowania

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
newsfeed
moze autor textu by sie w końcu pełnym imieniem i nazwiskiem podpisał publikując takie rzeczy... bo to, że TT coś opublikuje na swój temat nie znaczy wcale, że ak serio jest
8 8
odpowiedź