SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twitter wprowadza targetowanie reklam oparte na języku użytkowników

Twitter udostępnił reklamodawcom nową funkcję, dzięki której mogą oni targetować swoje reklamy do użytkowników serwisu na podstawie używanego przez nich języka.

Article

Nowa funkcja umożliwia reklamodawcom targetowanie reklam w postaci „promowanych tweetów” i „promowanych kont” w języku używanym przez użytkowników Twittera. Obecnie jest ona dostępna w 20 językach.

Reklamy stanowią największe źródło przychodu Twitttera. W I kwartale bieżącego roku odpowiadały za 90 proc. całkowitego przychodu firmy (zobacz szczegóły). Do tej pory serwis umożliwiał targetowanie reklam m.in. na podstawie zainteresowań, płci, słów kluczowych i lokalizacji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twitter wprowadza targetowanie reklam oparte na języku użytkowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl