SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twój Styl' liderem, mimo mniejszej sprzedaży

W styczniu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", a największy wzrost odnotował "Glamour" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

'Twój Styl' liderem, mimo mniejszej sprzedaży

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w styczniu b. r. wyniosła 226 294 egz. i była niższa o 7 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 188 339 egz. - uplasował się miesięcznik "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż mniejszą o 1,5 proc.

Trzecią lokatę zajął magazyn "Cosmopolitan" (Marquard Media Polska), którego styczniowy numer rozszedł się w ilości 168 491 egz. (spadek o 5 proc.)

styczeń

2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Twój Styl 226 294 243 496
Joy 188 339 191 303
Cosmopolitan 168 491 177 495
Avanti 154 434 138 459
Glamour 126 575 99 853
Pani 112 750 125 620
Hot Moda & Shopping 102 357 115 411
Zwierciadło 92 138 76 656
Elle 75 912 62 701
In Style 73 653 -
Uroda 70 665 55 200
Sukces 34 194 30 707
Bingo 33 911 -
Shape 29 161 26 917



Porównując dane z stycznia b. r. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej spadła sprzedaż ogółem "Glamour" (o 26 proc.).
2009/2008

styczeń grudzień
ZKDP Sprzedaż ogółem
Twój Styl 226 294 228 086
Joy 188 339 201 840
Cosmopolitan 168 491 137 366
Avanti 154 434 189 066
Glamour 126 575 172 469
Pani 112 750 122 378
Hot Moda & Shopping 102 357 70 921
Zwierciadło 92 138 107 155
Elle 75 912 63 153
In Style 73 653 73 304
Uroda 70 665 51 997
Sukces 34 194 28 373
Bingo 33 911 37 230
Shape 29 161 23 470
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Twój Styl' liderem, mimo mniejszej sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl