SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych. W górę „Elle”, ostro w dół „Be Active”

W sierpniu br. na czele sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Shape”. Z kolei liderem spadków było „Be Active. Dietetyka & Fitness”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2016 roku wyniosła 209 703 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 12,86 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 11,83 proc. do 89 148 egz. Tytuł ten awansował z miejsca piątego.

Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które awansowały z miejsca siódmego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła o 1,42 proc. i uplasowała się na poziomie 76 288 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Największy wzrost udziału odnotował „Shape” (Marquard Media Polska), który jednak był ostatni. Jego wynik zwiększył się o 34,73 proc. do 19 718 egz.

Z kolei najwięcej - 55,81 proc. - stracił miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 46 785 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 2. na 12.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twój Styl

291 962

212 753

209 703

289 960

187 797

185 805

12,86%

Pani

134 996

102 348

89 148

134 978

79 916

79 716

11,83%

Wysokie Obcasy Extra

130 000

81 950

76 288

125 000

87 024

75 219

1,42%

Zwierciadło

130 000

73 038

73 038

139 800

81 375

80 340

-9,09%

Joy

144 985

68 952

68 952

155 000

93 337

93 337

-26,13%

Elle

141 600

67 449

67 189

104 500

54 537

52 317

28,43%

Uroda Życia

121 979

80 869

63 561

135 000

72 863

69 863

-9,02%

Cosmopolitan

139 838

62 300

62 300

160 000

79 042

79 042

-21,18%

Glamour

124 000

60 011

59 791

114 260

72 787

72 567

-17,61%

Avanti

135 000

51 808

51 482

150 100

65 878

65 530

-21,44%

Grazia

99 989

47 979

47 779

129 992

67 097

66 897

-28,58%

Be Active. Dietetyka & Fitness

90 150

51 785

46 785

139 500

105 867

105 867

-55,81%

Shape

44 994

19 718

19 718

38 000

17 635

14 635

34,73%

W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 52,03 proc.) pochwalić się mógł „Joy” (Marquard Media Polska).

Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Avanti” (Agora) - było to 28,04 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twój Styl

291 962

212 753

209 703

291 930

184 868

181 866

15,31%

Pani

134 996

102 348

89 148

134 980

85 906

72 706

22,61%

Wysokie Obcasy Extra

130 000

81 950

76 288

150 000

87 640

82 072

-7,05%

Zwierciadło

130 000

73 038

73 038

124 785

60 832

60 797

20,13%

Joy

144 985

68 952

68 952

150 974

75 354

45 354

52,03%

Elle

141 600

67 449

67 189

137 500

56 996

55 888

20,22%

Uroda Życia

121 979

80 869

63 561

120 274

75 095

57 769

10,03%

Cosmopolitan

139 838

62 300

62 300

139 989

66 375

66 375

-6,14%

Glamour

124 000

60 011

59 791

114 942

53 099

47 879

24,88%

Avanti

135 000

51 808

51 482

146 000

71 886

71 545

-28,04%

Grazia

99 989

47 979

47 779

99 979

42 464

42 264

13,05%

Be Active. Dietetyka & Fitness

90 150

51 785

46 785

94 040

48 659

43 659

7,16%

Shape

44 994

19 718

19 718

37 987

14 540

14 540

35,61%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych. W górę „Elle”, ostro w dół „Be Active”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Angie
A gdzie UNIKALNY, jak twierdzi naczelna magazynu, Harpers Baazar?
odpowiedź