SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” traci czytelniczki, „Joy” na drugim miejscu wśród pism luksusowych

W maju 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Joy” - na przeciw biegunie znalazł się magazyn „Shape”.

Article

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 190 004 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do maja 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 15,58 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z szóstej na drugą lokatę awansował magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 110 151 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 46,08 proc.

Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Avanti” (Agora), który rok wcześniej był drugi. Jego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 4,28 proc. i wyniósł 103 125 egz.

Na siódmym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w maju br. wyniosła 80 953 egz.

Natomiast najwięcej - 64,44 proc. do 21 910 egz. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca ósmego na czternaste - ostatnie.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

299 912

191 238

190 004

299 941

225 338

225 077

Joy

160 000

110 151

110 151

150 000

75 406

75 406

Avanti

185 000

103 491

103 125

195 000

107 840

107 733

Glamour

140 000

98 977

98 977

190 000

86 030

86 030

Cosmopolitan

160 000

92 905

92 905

150 000

76 971

76 681

Zwierciadło

147 000

84 353

84 353

141 000

73 069

73 069

Wysokie Obcasy Extra

141 400

86 749

80 953

-

-

-

Pani

139 997

73 126

72 976

149 967

83 511

83 083

Elle

105 000

60 751

58 751

110 760

59 122

57 072

Hot Moda

130 000

57 793

57 793

130 000

61 363

61 363

In Style - Edycja Polska

95 000

45 643

45 643

128 000

53 219

53 219

Uroda

78 000

32 748

32 748

84 392

38 860

32 860

Harpers Bazaar

59 720

30 937

30 937

95 000

36 931

36 931

Shape

38 000

21 910

21 910

70 000

61 617

61 617


W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 36,67 proc.) pochwalić się mógł „Joy”. Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „Twój Styl” - było to 12,84 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

299 912

191 238

190 004

299 965

219 358

217 996

Joy

160 000

110 151

110 151

160 000

80 598

80 598

Avanti

185 000

103 491

103 125

171 050

85 430

85 064

Glamour

140 000

98 977

98 977

140 000

73 560

73 560

Cosmopolitan

160 000

92 905

92 905

160 000

90 254

90 254

Zwierciadło

147 000

84 353

84 353

134 000

66 718

66 718

Wysokie Obcasy Extra

141 400

86 749

80 953

173 254

81 357

75 485

Pani

139 997

73 126

72 976

140 000

69 017

68 859

Elle

105 000

60 751

58 751

104 580

55 562

53 462

Hot Moda

130 000

57 793

57 793

130 000

60 830

60 830

In Style - Edycja Polska

95 000

45 643

45 643

155 000

98 565

38 565

Uroda

78 000

32 748

32 748

80 300

27 901

27 901

Harpers Bazaar

59 720

30 937

30 937

60 000

28 120

28 120

Shape

38 000

21 910

21 910

38 000

22 342

22 342

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” traci czytelniczki, „Joy” na drugim miejscu wśród pism luksusowych

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fd
"Joy" luksusowy? Błagam! :-D
odpowiedź
User
_dan
O jakiegoś czasu "Twój styl" przypomina "Claudię". Tylko reklamy nieco inne. Beznadzieja.
odpowiedź
User
Marianna
Twój Styl to nuda. Poszatkowane tekściki, ci sami bohaterowi od lat. Nie ma tam nic do czytania.
odpowiedź