SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twój Styl' w dół o 25 proc. - zyskuje 'Pani', 'Zwierciadło' i 'Elle'

W czerwcu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl", ale największy wzrost sprzedaży odnotowało "Zwierciadło" - raport portalu Wirtualnemedia.pl.

'Twój Styl' w dół o 25 proc. - zyskuje 'Pani', 'Zwierciadło' i
'Elle'

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w czerwcu br. wyniosła 208 212 egz. i była niższa o 25 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 177 638 egz. - uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), który miał sprzedaż mniejszą o 18 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w ilości 141 798 egz. (147 150 w 2008 r.).

czerwiec

Wirtualnemedia.pl

2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twój Styl 208 217 276 200
Joy 177 638 215 137
Avanti 141 798 147 150
Glamour 135 459 133 825
Cosmopolitan 126 346 132 897
Pani 115 773 104 829
In Style 95 823 107 722
Zwierciadło 87 787 68 666
Elle 70 439 64 192
Uroda 63 749 67 120
Hot Moda & Shopping 63 273 80 157
Shape 41 550 34 663
Sukces 25 387 25 087

Porównując dane z czerwca br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że najbardziej spadła sprzedaż "Avanti" (o 25 tys. egz.).

2009

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twój Styl 208 217 207 556
Joy 177 638 173 853
Avanti 141 798 166 687
Glamour 135 459 115 722
Cosmopolitan 126 346 116 622
Pani 115 773 96 446
In Style 95 823 82 575
Zwierciadło 87 787 76 908
Elle 70 439 68 037
Uroda 63 749 52 356
Hot Moda & Shopping 63 273 81 782
Shape 41 550 30 019
Sukces 25 387 19 272

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Twój Styl' w dół o 25 proc. - zyskuje 'Pani', 'Zwierciadło' i 'Elle'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl