'Twój Styl' w górę o 10 proc. - zyskuje także 'Glamour', 'Pani' i'Zwierciadło'

W sierpniu 2009 roku liderem sprzedaży wśród miesięcznikówluksusowych i shoppingowych skierowanych do kobiet był "Twój Styl",ale największy wzrost sprzedaży odnotowało "Glamour" (22 proc.) -raport portalu Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (WydawnictwoBauer) w sierpniu br. wyniosła 260 335 egz. i była wyższa o 10proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszychdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 202 900 egz. -uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), którymiał sprzedaż mniejszą o 9 proc.

Trzecią lokatę zajął "Cosmopolitan" (spadek o 7proc.) a czwarte miesięcznik shoppingowy "Avanti"(Agora), który rozszedł się w ilości 141 833 egz. (154 880 w 2008r.).

Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że najbardziej wzrosła sprzedaż"Cosmopolitan" (o 19 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu