„Twoja twarz brzmi znajomo” nadal hitem Polsatu, wiosną kolejna edycja

Dwunastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,41 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż pokazywana rok temu dziesiąta odsłona. Program dał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 34,70 mln zł. Trzynasta edycja widowiska będzie emitowana wiosną 2020 roku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Polsat dwunasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazywał w soboty po godz. 22.00, w okresie od 7 września do 23 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 1,41 mln widzów, co przełożyło się na 14,85 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,70 mln osób.

grafika

Dla porównania, dziesiąta edycja formatu, nadawana jesienią ub.r. przyciągała przed telewizory o 210 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 1,62 mln osób, co przekładało się na 15,63 proc. udziału w grupie 4+, 14,95 w 16-49 i 14,69 w 16-49.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eurowizja-junior-2019-ilu-widzow-ogladalo-transmisje-nielsen,7170805443864705a ##

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do nadającej w tym czasie gł. filmy fabularne TVP1, której udział wyniósł 8,10 proc. udziału. Na podium uplasował się jeszcze TVN (pasmo filmowe; 7,77 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (różne audycje; 7,30 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był zdecydowanym liderem.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków dwunastej edycji widowiska wyniosły 29,98 mln zł. Dla porównania, dziesiąta seria z reklam przyniosła 34,70 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Powtórkowe odcinki produkcji w niedzielne popołudnia oglądało średnio 1,36 mln widzów, co przełożyło się na 11,93 proc. udziału w grupie 4+ i 10,30 w 16-49.

grafika

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Group, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

Wiosną trzynasta edycja

Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie dowiedział się, że właśnie trwają castingi do trzynastej edycji programu. Będzie można ją oglądać wiosną 2020 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-tvn7-wyniki-ogladalnosci-2-sezon-hitem-tomasz-karolak,7170812381185665a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska