„Twoje magiczne święta” w bożonarodzeniowej kampanii Pasaży Tesco

Centra Handlowe Pasaż Tesco rozpoczęły bożonarodzeniową kampanię pod hasłem „Pasaż Tesco. Twoje magiczne święta”. Zainicjował ją event w Tesco na warszawskim Gocławiu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Twoje magiczne święta” w bożonarodzeniowej kampanii Pasaży Tesco

Główną atrakcją wydarzenia zorganizowanego w ostatnią sobotę była Fabryka Swetrów Świątecznych - specjalnie zaaranżowana strefa warsztatowa, w której przez cały dzień trwania wydarzenia odwiedzający centrum handlowe  mogli wykonać przy pomocy animatorów sweter świąteczny według własnego projektu.

Strategia komunikacji tegorocznej kampanii świątecznej kładzie główny nacisk na działania w obszarze influencer marketing i social media. Zaplanowano liczne aktywności w mediach społecznościowych Pasaży Tesco – na Instagramie i Facebooku, gdzie regularnie publikowane będą świąteczne porady i tutoriale.

Wsparciem tych działań będą spoty w radiu oraz reklamy w prasie i w internecie.

- Naszą kluczową motywacją było stworzenie kampanii, która w pełni wykorzystałaby potencjał niezwykłego czasu świątecznego, tym samym wzmocniła więź z klientami. Szczególnie zależało nam na podkreśleniu wizerunku Pasaży Tesco jako miejsca rodzinnego i przyjaznego. Wszystkie zaplanowane działania mają na celu budowanie świadomości marki wśród obecnych i przyszłych klientów– mówi Łukasz Kędzior, marketing manager Centrów Handlowych Pasaż Tesco.

Za spójną całość, koncepcję i komunikację działań świątecznych odpowiada agencja Platinium Cast. Zakup mediów zaplanował Mediacom. Dekoracje świąteczne w obiektach przygotowała agencja reklamowa CzArt.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?