SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twoje magiczne święta” w bożonarodzeniowej kampanii Pasaży Tesco

Centra Handlowe Pasaż Tesco rozpoczęły bożonarodzeniową kampanię pod hasłem „Pasaż Tesco. Twoje magiczne święta”. Zainicjował ją event w Tesco na warszawskim Gocławiu.

Article

Główną atrakcją wydarzenia zorganizowanego w ostatnią sobotę była Fabryka Swetrów Świątecznych - specjalnie zaaranżowana strefa warsztatowa, w której przez cały dzień trwania wydarzenia odwiedzający centrum handlowe  mogli wykonać przy pomocy animatorów sweter świąteczny według własnego projektu.

Strategia komunikacji tegorocznej kampanii świątecznej kładzie główny nacisk na działania w obszarze influencer marketing i social media. Zaplanowano liczne aktywności w mediach społecznościowych Pasaży Tesco – na Instagramie i Facebooku, gdzie regularnie publikowane będą świąteczne porady i tutoriale.

Wsparciem tych działań będą spoty w radiu oraz reklamy w prasie i w internecie.

- Naszą kluczową motywacją było stworzenie kampanii, która w pełni wykorzystałaby potencjał niezwykłego czasu świątecznego, tym samym wzmocniła więź z klientami. Szczególnie zależało nam na podkreśleniu wizerunku Pasaży Tesco jako miejsca rodzinnego i przyjaznego. Wszystkie zaplanowane działania mają na celu budowanie świadomości marki wśród obecnych i przyszłych klientów– mówi Łukasz Kędzior, marketing manager Centrów Handlowych Pasaż Tesco.

Za spójną całość, koncepcję i komunikację działań świątecznych odpowiada agencja Platinium Cast. Zakup mediów zaplanował Mediacom. Dekoracje świąteczne w obiektach przygotowała agencja reklamowa CzArt.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twoje magiczne święta” w bożonarodzeniowej kampanii Pasaży Tesco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl