SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień w reklamie tv: mniej na żywność, TVN w dół

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 392,2 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe TVN, mniej też przeznaczono na reklamy żywności.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono o ok. 1,2 mln zł mniej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Wydatki na reklamy żywności spadły w skali tygodnia o 4 mln zł. Z drugiej strony o prawie 8 mln zł mniej na reklamy kosmetyków przeznaczono ok. 9 mln zł więcej, a na reklamy usług i produktów telekomunikacyjnych - 8 mln zł więcej.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (26 marca - 1 kwietnia 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
ŻYWNOŚĆ90 484 818,40 zł23,07
TELEKOMUNIKACJA52 056 420,00 zł13,27
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA44 083 394,40 zł11,24
FINANSE43 799 524,00 zł11,17
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI33 115 373,40 zł8,44
SPRZEDAŻ30 347 927,30 zł7,74
ROZRYWKA KULTURA29 227 670,30 zł7,45
MOTORYZACJA TRANSPORT18 396 796,00 zł4,69
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI17 951 845,80 zł4,58
PRODUKTY DLA DZIECI9 727 603,00 zł2,48
USŁUGI6 509 328,90 zł1,66
MARKETING4 474 238,10 zł1,14
ODZIEŻ OBUWIE2 848 946,00 zł0,73
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA2 787 883,70 zł0,71
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT968 561,10 zł0,25
INNE610 548,00 zł0,16
ROLNICTWO OGRODNICTWO509 725,00 zł0,13
BUDOWNICTWO4 335 141,00 zł1,11
PRZEMYSŁ12 400,00 zł0
RAZEM392 248 144,40 zł


Wśród czterech najważniejszych kanałów Polsat, TVP1 i TVP2 zanotowały minimalne zmiany wpływów reklamowych w skali tygodnia. Natomiast TVN zarobił z reklam ponad 2 mln zł mniej niż tydzień wcześniej.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (26 marca - 1 kwietnia 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
Polsat75 109 955,00 zł19,15
TVN73 057 210,00 zł18,63
TVP135 265 405,00 zł8,99
TVP226 283 060,00 zł6,70
AXN9 669 080,00 zł2,47
TV47 915 150,00 zł2,02
VIVA Polska7 383 310,00 zł1,88
Discovery7 168 000,00 zł1,83
TVN246 604 716,00 zł1,68
Comedy Central5 857 455,00 zł1,49
National Geographic5 564 955,00 zł1,42
TLC5 225 640,00 zł1,33
Disney Channel4 898 580,00 zł1,25
TV PULS4 856 770,00 zł1,24
TVN74 558 690,00 zł1,16
Polsat24 186 335,00 zł1,07
FOXLife4 174 385,00 zł1,06
Polo TV4 156 665,00 zł1,06
Investigation Discovery3 807 100,00 zł0,97
Eska TV3 774 155,00 zł0,96


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: mniej na żywność, TVN w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl