SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tydzień zdrowia z Marwitem

Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna soków marki Marwit.

Lider na rynku świeżych soków owocowo-warzywnych chce w ten sposób podkreślić swoją pozycję oraz budować wizerunek marki. Za koncepcję i kompleksowe przygotowanie kampanii odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing, która została wybrana na drodze przetargu.

Kampania promocyjna pod hasłem "Tydzień zdrowia" rozpoczęła się 17 października i potrwa do 10 grudnia bieżącego roku. Akcja promocyjna soków Marwit w 4 dostępnych na rynku smakach, prowadzona jest w punktach sprzedaży w miastach objętych dystrybucją producenta. Konsumenci, którzy wezmą udział w promocji, mają szansę wygrać 1 z 5 dwuosobowych tygodniowych pobytów w SPA: Klinice Zdrowia i Urody Villa Park w Ciechocinku lub 1 ze 100 zestawów kosmetyków Thermal SPA marki Palmolive. Aby wziąć udział w losowaniu, należy kupić 3 dowolne soki Marwit w ciągu 7 dni w trakcie trwania promocji i przesłać wraz z kuponem promocyjnym dowody zakupu. Promocja sprzedaży jest wsparta kampanią outdoorową w największych miastach w Polsce.

Kampania "Tydzień zdrowia" to pierwsza akcja zrealizowana wspólnie przez Marwit i Albedo Marketing. Albedo poza koncepcją i kreacją, jest odpowiedzialne również za obsługę loterii.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tydzień zdrowia z Marwitem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl