SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Tygodnik Biznes i Prawo” w internecie i na papierze. Marek Kutarba naczelnym

“Tygodnik Biznes i Prawo” to nowy magazyn ekonomiczno-prawny wydawnictwa Wiedza i Praktyka, który na rynku zadebiutuje 3 lutego br. Tytuł będzie się ukazywał głównie jako publikacja elektroniczna, ale cześć nakładu będzie dostępna w wersji drukowanej.

Article

Nowy tygodnik będzie kierowany do przedsiębiorców, menedżerów, urzędników, a także osób związanych z funkcjonowaniem firm w obszarze prawno-biznesowym. Pismo będzie miało 48 stron podzielonych na dwie sekcje. W części biznesowej czytelnicy znajdą informacje ekonomiczne ważne z punktu widzenia przedsiębiorców, menedżerów oraz osób obsługujących biznes. Dział prawny będzie podzielony na sekcje związane z trybem uchwalania i stosowania prawa.

- Tygodnik ma oszczędzać czas osób, które nie mogą na co dzień śledzić serwisów i prasy specjalistycznej. Dlatego jego układ umożliwia szybkie zeskanowanie treści, a zaczerpnięty z internetu sposób pisania: prosty język i jasno formułowane krótkie zdania, ułatwia zrozumienie, jaki wpływ mają nowe przepisy na biznes oraz obsługujących go profesjonalistów - tłumaczy Marek Kutarba, redaktor naczelny “Tygodnika Biznes i Prawo”. Pracuje on w wydawnictwie Wiedza i Praktyka od września 2012 roku, gdy został w nim dyrektorem wydawniczym (więcej na ten temat).

“Tygodnik Biznes i Prawo” będzie kolportowany w poniedziałki w formie elektronicznej oraz papierowej. Dystrybucja bezpłatnej wersji elektronicznej będzie kierowana do 550 tys. czytelników publikacji, newsletterów i portali Wiedzy i Praktyki. Wersja papierowa w nakładzie 5 tys. będzie dostępna w kioskach sieci Ruch i Garmond oraz salonach Empik w cenie 5 zł. Tytuł będzie objęty monitoringiem przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy.

Wydanie elektroniczne i drukowane magazynu będą zwierać te same informacje i artykuły, ale wersja elektroniczna będzie sukcesywnie poszerzana o cyfrowe funkcjonalności, m.in. materiały audio i wideo.

Do obsługi reklamowej “Tygodnika Biznes i Prawo” został stworzony dział reklamy pod dyrekcją Jacka Szczęsnego, wcześniej szefa biur reklamy w Infor Biznes i “Rzeczpospolitej”. Kampania reklamowa nowego pisma będzie oparta na mediach własnych wydawcy oraz sieci Google Adwords.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Tygodnik Biznes i Prawo” w internecie i na papierze. Marek Kutarba naczelnym

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gimbała
Ooooo...!!
8 9
odpowiedź
User
Kalafior
A Ci najwyraźniej myślą, że potrafią cofnąć czas. Kto się bawi jeszcze w reanimowanie trupów ? Nowe media to zupełnie coś innego. Chyba dziennikarze muszą wymrzeć razem z prasą bo nie rozumieją nowych czasów...
12 8
odpowiedź
User
lolek
pomysł chyba nie nowy, ale tez zasięg, pozyjemy zobaczymy.
10 9
odpowiedź
User
magnes
No to do boju Marku, widac w tym starą inforowską rekę, chociażby te logo, niby nowoczesne, a trąci myszką.
Ważny bedzie merytoryka i reklamy, good luck :)
8 11
odpowiedź
User
Xyz
O jakość można być pewnym. Powodzenia, kibicujemy. Infor niech lepiej w końcu zdecyduje się na fachowość a nie jjakieś pierdoły, bo to się źle dla niego skończy.
8 11
odpowiedź