SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Tygodnik Do Rzeczy” jako ostatni z czołówki podnosi cenę

Od 7 października br. “Tygodnik Do Rzeczy” (Orle Pióro) poszerzy się o dodatkowe działy i jednocześnie - jako ostatni z czołowych tygodników opinii - zwiększy cenę. Kosztować będzie 4,90 zł, czyli o 5 groszy mniej niż konkurencyjne “W Sieci”.

“Tygodnik Do Rzeczy” jako ostatni z czołówki podnosi cenę

Cena pisma wzrośnie o 95 groszy, bo od wejścia na rynek „Do Rzeczy” w styczniu br. tytuł można było kupić za 3,95 zł - Decyzja o podniesieniu ceny wynika ze wzrostu kosztów wydawniczych - mówi nam Anna Pawłowska-Pojawa, odpowiedzialna za PR tytułu.

Wraz z podwyżką w piśmie pojawią się nowe rubryki. W dziale „Nie przegap" stali autorzy "Do Rzeczy" polecać będą najciekawsze nadchodzące premiery kinowe, telewizyjne, muzyczne i książkowe. Pojawi się "Nauka jest do rzeczy" - autorska rubryka Anny Piotrowskiej, w której prezentowane będą teksty popularnonaukowe. Z kolei absurdy współczesności na całym globie w dziale “Świat bez klamek” opisywać będzie wieloletni korespondent polskich mediów w USA Jacek Przybylski (zarówno Piotrowska jak i Przybylski są już współpracownikami „Do Rzeczy”).

Konkurencyjny tygodnik “W Sieci” cenę z 3,90 zł na 4,95 zł  podniósł na początku lipca br.  Wydawca podwyżkę powiązał z poszerzeniem objętości pisma o 16 stron, na których początkowo drukowano dodatki tematyczne, a od września br. - dodatek kulturalny z programem telewizyjnym i zapowiedziami nowych filmów czy książek (dowiedz się więcej).

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. średnia sprzedaż „Do Rzeczy” wyniosła 82 207 egz., a w „W Sieci”  - 86 240 egz. (więcej na ten temat).

Ostatnio ceny z 5 zł do 5,90 zł podniosły też tygodniki określane jako liberalne. W połowie sierpnia br. podrożała „Polityka” (Polityka), w połowie września br. -„Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), a od tego tygodnia droższy jest też „Wprost” (AWR „Wprost”), mający tego samego właściciela co „Do Rzeczy” (dowiedz się więcej).

W tym roku ceny podniosły też Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej Gość Niedzielny), który zdrożał pod koniec stycznia br. i obecnie kosztuje 4,50 zł (wcześniej 4 zł), oraz „Uważam Rze” (Gremi Media), którego cena w maju br. podniesiona została z 3,90 zł do 4,90 zł.

Najnowsze wydanie “Do Rzeczy” ukaże się w nakładzie 171 tys. egz. i będzie mieć też mutację z płytą DVD z filmem „Niosła Go Polska”, będącym biografią Lecha Kaczyńskiego. Produkcja nigdzie nie była dotąd wyświetlana. Wydanie z płytą będzie kosztowało 14,90 zł i będzie w sprzedaży przez dwa tygodnie. Druga część filmu dołączona zostanie do tygodnika za dwa tygodnie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Tygodnik Do Rzeczy” jako ostatni z czołówki podnosi cenę

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Ciekawe czy w związku z podwyżką papier będzie lepszy, bo dotychczas był "gazetowy"
17 13
odpowiedź
User
gyt
No i sami pokazują ze są na koncu
8 21
odpowiedź
User
sens
a dlaczego 4,90 ?
11 10
odpowiedź
User
Dany
Kupuję, i kupować będę Do Rzeczy, ale i tak wolę Gościa Niedzielnego, którego czytam już od kilku lat regularnie.
11 10
odpowiedź
User
strun
Mnie akurat papier nie przeszkadza, liczy się zawartość. Nawet może być format i papier taki jak w pierwszych waszych wydaniach Uważam Rze, jeżeli wpłynie to na koszty.
9 8
odpowiedź