„Tygodnik Solidarność” podrożał o złotówkę

Od początku stycznia br. „Tygodnik Solidarność”, wydawany przez spółkę Tysol, kosztuje 5,90 zł, o złotówkę więcej niż poprzednio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Tygodnik Solidarność” podrożał o złotówkę

Nie zmieniła się objętość „Tygodnika Solidarność” - tak jak w ub.r. każdy standardowy numer liczy 68 stron.

Tytuł nie został zgłoszony do kontroli sprzedaży realizowanej przez Polskie Badania Czytelnictwa.

Wydająca pismo spółka Tysol w 2020 roku zanotowała wzrost przychodów z 2,73 do 3,05 mln zł, jej strata operacyjna pogłębiła się z 658,1 do 839,9 tys. zł, a strat netto - z 668,5 do 873,3 tys. zł. Na wpływy w 2020 roku złożyło się przede wszystkim 2,27 mln zł z publikacji reklam i 677,4 tys. zł ze sprzedaży.

Jedynym udziałowcem firmy Tysol jest NSZZ „Solidarność”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/o-ile-drozeje-prad-gaz-paliwo-i-sprzet,7170053072250497a ##

Zdrożała część dzienników i tygodników

Na przełomie ub. i br. podrożała spora grupa tytułów prasowych. Od początku stycznia cena „Gazety Wyborczej” we wtorki, środy i czwartki dziennik wzrosła 3,99 do 4,99 zł, a w piątki - z 5,99 do 6,99 zł. Natomiast „Puls Biznesu” podrożał o 50 groszy do 8 zł.

Z początkiem grudnia 2021 roku wzrosły ceny egzemplarzowe dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. Wydająca je spółka Gremi Media uzasadniła to m.in. skokową podwyżką cen papieru. W październiku podwyższono ceny „Dziennika Gazety Prawnej”, a w połowie listopada podrożał „Tygodnik Powszechny”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]