„Wprost” bez dziennikarzy sportowych

Tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) likwiduje dział sportowy. Ma tam zostać tylko jedna osoba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kolejni dziennikarze ogłaszają na Linkedin, że szukają pracy.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
„Wprost” bez dziennikarzy sportowych
Wprost

Z naszych informacji wynika, że z redakcją „Wprost” rozstają się m.in. Norbert Amlicki, Michał Winiarczyk oraz Maciej Piasecki. To dlatego, że tygodnik decyduje się zlikwidować dział sportowy, a przy tej tematyce pozostanie tylko jedna osoba.

„Wprost” bez działu sportowego

- Hej, życie tak się układa, że trzeba znaleźć coś nowego. W związku z tym jeśli poszukujecie dziennikarza sportowego, specjalisty ds. komunikacji/marketingu/PR/mediów społecznościowych, to mniej lub bardziej skromnie się polecam. Moje doświadczenie zawodowe jest dostępne na profilu - napisał ostatnio Winiarczyk na Linkedin.

Podobny wpis zamiesił Amlicki: „Po ponad dwóch latach spędzonych w dziale sportowym Wprost, w tym jako redaktor prowadzący, przyszedł czas na nowe wyzwania. Jeśli szukasz kogoś na stanowisko dziennikarza sportowego lub wydawcy, nie zapomnij odezwać się do mnie w wiadomości prywatnej. Do przeczytania”.

Wydawca poniósł straty

Poprosiliśmy tygodnik oraz jego wydawcę PMPG Polskie Media o komentarz, ale do momentu publikacji tego artykułu nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

W ostatnich miesiącach z działu sportowego „Wprost” odeszli były szef działu Mariusz Bielski oraz Karol Osiński. Ten pierwszy pracuje dziś w Kanale Sportowym, drugi w portalu o2.pl.

Niedawno podawaliśmy, że w pierwszej połowie 2024 grupa PMPG Polskie Media, do której należą spółki wydające tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, przy spadku przychodów o 27 proc. zanotowała 3,2 mln zł straty netto. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska