SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki opinii dalej w dół

"Polityka" utrzymuje pozycję lidera na rynku tygodników opinii - nakład kontra sprzedaż.

"Polityka" zachowała w październiku 2005 roku pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
 
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy)  wyniosła 162 771 egz. (spadek o 10 proc. w porównaniu z październikiem 2004 roku). Drugie miejsce zajął "Newsweek" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 155 298 egz. (spadek o 27 proc.),

Na trzecim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował ponad 6 proc. spadek sprzedaży. Znacznie większy spadek zanotował tygodnik "Przekrój".

Warto zwrócić uwagę na wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego".

 

Tytul pisma okres Średni nakład Sprzedaż
Polityka (10.2004) 284063 179931
Polityka (10.2005) 256693 162771
Newsweek (10.2004) 314963 198057
Newsweek (10.2005) 270050 155298
Wprost (10.2004) 298640 161637
Wprost (10.2005) 277031 152532
Go?? Niedzielny (10.2004) 150629 112263
Go?? Niedzielny (10.2005) 167932 121032
Przekrój (10.2004) 177548 100800
Przekrój (10.2005) 143930 76077
Ozon (10.2005) 145043 61334
Przegl?d (10.2004) 105000 38262
Przegl?d (10.2005) 86000 33291
Tygodnik Powszechny (10.2004) 39950 20817
Tygodnik Powszechny (10.2005) 50580 22303

  
 Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora", wyprzedzając "Forum".

 

Tytul pisma okres Średni nakład Sprzedaż
Tygodnik Angora (10.2004) 391134 244580
Tygodnik Angora (10.2005) 408752 264609
Forum (10.2004) 44565 23106
Forum (10.2005) 41270 22634

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tygodniki opinii dalej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl