SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki opinii dalej w dół

"Polityka" utrzymuje pozycję lidera na rynku tygodników opinii - nakład kontra sprzedaż.

"Polityka" zachowała w październiku 2005 roku pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
 
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy)  wyniosła 162 771 egz. (spadek o 10 proc. w porównaniu z październikiem 2004 roku). Drugie miejsce zajął "Newsweek" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 155 298 egz. (spadek o 27 proc.),

Na trzecim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował ponad 6 proc. spadek sprzedaży. Znacznie większy spadek zanotował tygodnik "Przekrój".

Warto zwrócić uwagę na wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego".

 

Tytul pismaokresŚredni nakładSprzedaż
Polityka(10.2004)284063179931
Polityka(10.2005)256693162771
Newsweek(10.2004)314963198057
Newsweek(10.2005)270050155298
Wprost(10.2004)298640161637
Wprost(10.2005)277031152532
Go?? Niedzielny(10.2004)150629112263
Go?? Niedzielny(10.2005)167932121032
Przekrój(10.2004)177548100800
Przekrój(10.2005)14393076077
Ozon(10.2005)14504361334
Przegl?d(10.2004)10500038262
Przegl?d(10.2005)8600033291
Tygodnik Powszechny(10.2004)3995020817
Tygodnik Powszechny(10.2005)5058022303

  
 Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora", wyprzedzając "Forum".

 

Tytul pismaokresŚredni nakładSprzedaż
Tygodnik Angora(10.2004)391134244580
Tygodnik Angora(10.2005)408752264609
Forum(10.2004)4456523106
Forum(10.2005)4127022634

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tygodniki opinii dalej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl