SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Chwila dla Ciebie'

W listopadzie 2008 trzy z pięciu tygodników poradnikowych miały niższą sprzedaż niż w analogicznym okresie ub. r. Najwięcej zyskał tygodnik "Naj" (G+J Polska), ale w rankingu znalazł się dopiero na drugim miejscu. Liderem była "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer).

Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Chwila dla Ciebie'

Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w listopadzie 2008 r. wyniosła 329 504 egz. i była o 3,5 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Naj", który pod koniec czerwca 2008 przeszedł relaunch i obniżył cenę do 1 zł (początkowo do 0,50 zł). Jego sprzedaż w listopadzie ub. r. w porównaniu do listopada 2007 r. wzrosła o 83 proc. do 308 615 egz.

Dopiero na pozycji trzeciej znalazł się dotychczasowy lider, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) - spadek sprzedaży o 23 proc. do 275 074 egz.

listopad


2008

2007

ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Chwila dla Ciebie 458 031 329 504 479 915 341 746
Naj 534 103 308 614 391 411 168 901
Tina 469 399 275 074 519 913 358 011
Pani Domu 494 338 258 581 450 000 193 906
Przyjaciółka 416 710 217 469 516 725 311 261

Porównanie sprzedaży z listopada 2008 r. do sprzedaży z października 2008 r. pokazuje, że najwięcej straciła "Tina".

2008

listopad październik
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Chwila dla Ciebie 458 031 329 504 443 601 291 294
Naj 534 103 308 614 494 271 245 791
Tina 469 399 275 074 526 265 355 322
Pani Domu 494 338 258 581 392 440 176 313
Przyjaciółka 416 710 217 469 427 563 222 766
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Chwila dla Ciebie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl