Tygodniki poradnikowe w dół, liderem 'Chwila dla Ciebie'

W listopadzie 2008 trzy z pięciu tygodników poradnikowych miałyniższą sprzedaż niż w analogicznym okresie ub. r. Najwięcej zyskałtygodnik "Naj" (G+J Polska), ale w rankingu znalazł się dopiero nadrugim miejscu. Liderem była "Chwila dla Ciebie" (WydawnictwoBauer).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w listopadzie 2008 r.wyniosła 329 504 egz. i była o 3,5 proc. niższa niż w analogicznymmiesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Naj", który pod koniec czerwca 2008przeszedł relaunch i obniżył cenę do 1 zł (początkowo do 0,50 zł).Jego sprzedaż w listopadzie ub. r. w porównaniu do listopada 2007r. wzrosła o 83 proc. do 308 615 egz.

Dopiero na pozycji trzeciej znalazł się dotychczasowy lider,tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) - spadek sprzedaży o 23 proc.do 275 074 egz.

Porównanie sprzedaży z listopada 2008 r. do sprzedaży zpaździernika 2008 r. pokazuje, że najwięcej straciła"Tina".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu