Tygodniki telewizyjne nadal tracą, liderem „Tele Tydzień”

Wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały w sierpniu br. spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w sierpniu br. na poziomie 905 209 egz., co oznacza spadek o 3,59 proc. względem analogicznego miesiąca ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 5,41 proc. sprzedając się średnio w liczbie 382 181 egz.

Na trzecie miejsce z czwartego awansował „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła jednak w analizowanym okresie o 7,04 proc. do 178 060 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 11,75 proc., dotknął innego tygodnika Bauera - „Kuriera TV”. Jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 170 099 egz., a tytuł spadł z pozycji trzeciej na czwartą.

Z kolei najmniej stracił „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). W sierpniu br. jego sprzedaż spadła tylko o 1,03 proc. i wyniosła 105 444 egz.

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. wszystkie tygodniki zanotowały wzrosty, a największym (1,90 proc.) pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Z kolei jedyny spadek sprzedaży w tym ujęciu dotknął „To & Owo” - wyniósł on 0,63 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu