SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tyle drzwi do słodkich dni” w kampanii cukierków Wawel

W telewizji i radiu rusza kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Tyle drzwi do słodkich dni” – przygotowały firmy TippingPoint, PanMedia Western i TBWA\PR.

Startująca właśnie kampania reklamowa cukierków w czekoladzie Wawel pokazuje cztery światy odpowiadające poszczególnym rodzajom tych produktów. Reklamy pod hasłem „Tyle drzwi do słodkich dni” są pełne dynamicznej muzyki i pozytywnej energii. W trakcie trwania kampanii cukierki będą dostępne w większych, 750-gramowych opakowaniach z wygodnymi rączkami ułatwiającymi noszenie.


Akcja od 27 września obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz radio (RMF FM, stacje lokalne). Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western, a działania public relations prowadzi agencja TBWA\PR.

Dołącz do dyskusji: „Tyle drzwi do słodkich dni” w kampanii cukierków Wawel

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Asik
Nie podoba mi się ta reklama, może tekst fajny, obrazki również, ale zupełnie nie pasuje mi głos pani, która wykonuje tą piosenkę.
odpowiedź
User
Magda
Kto "śpiewa" piosenkę w tej reklamie? Strasznie się męczę za każdym razem, kiedy słyszę głos tej pani, zupełnie jakby wcześniej przebiegła maraton a potem się wzięła za śpiewanie.. Och, nie postarała się agencja reklamowa, oj nie..
odpowiedź
User
Nerwowa
Nie znoszę tej reklamy. ZAWSZE przełączam kanał lub ją wyciszam. Beznadziejny i strasznie irytujący głos śpiewającej pani. Dawno nie słyszałam takiego koszmaru w reklamie. Wawel strzelił sobie w kolano. A tak lubiłam te cukierki...
odpowiedź