SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko “CD Action” zyskał, “Play!” z największym spadkiem

Prawie wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały w listopadzie ub.r. spadki sprzedaży. Najwięcej stracił “Play!”. Zyskał jedynie liderujący zestawieniu “CD Action”.

Tylko “CD Action” zyskał, “Play!” z największym spadkiem

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż “CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub.r. zanotował rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 81 222 egz., czyli wyższe o 6,2 proc. niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik komputerowy “PC Format” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem wynoszącym 80 862 egz., po spadku o 13,5 proc. Trzecią pozycję zajął jedyny w rankingu dwutygodnik - “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w listopadzie ub.r. spadło o 12,8 proc. do 44 265 egz.

Największy spadek w zestawieniu zanotował jednak zajmujący ostatnią pozycję poświęcony grom miesięcznik “Play!” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik zmalał aż o 25,6 proc. do 14 611 egz.

Wirtualnemedia.pl listopad
ZKDP 2010 2009
  Rozpowszechnianie płatne razem
CD Action 81 222 76 450
PC Format 80 862 93 448
Komputer Świat 44 265 50 781
PC World 33 654 45 000
Chip 32 543 42 282
Play! 14 611 19 649


Porównując dane z listopada 2010 roku do danych z października tego samego roku widać, że spadek odnotował tylko “Komputer Świat”, którego rozpowszechnianie płatne razem poszło w dół o 30,7 proc. Największy wzrost w zestawieniu (wynoszący 18,8 proc.) dotknął natomiast magazynu “Play!”. 

Wirtualnemedia.pl 2010
ZKDP listopad październik
  Rozpowszechnianie płatne razem
CD Action 81 222 76 875
PC Format 80 862 71 987
Komputer Świat 44 265 63 898
PC World 33 654 31 938
Chip 32 543 30 071
Play! 14 611 12 298

* - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko “CD Action” zyskał, “Play!” z największym spadkiem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciekawy świata
wszystkie tytuły Axel Springer w tej kategorii sprzedają mniej niz jeden tytuł Bauera.
Do roboty red. Małecki!!!
8 8
odpowiedź
User
CDAfan
CD-Action za niecały miesiąc będzie świętować piętnastolecie!
Więc na dvd na 100% będą jakieś hity a co za tym idzie zwiększy się sprzedaż.
Mam nadzieje że powyżej 100 tyś. osób kupi ten numer. Brawo CDA!
8 8
odpowiedź
User
f
oby zdechło to gówno z Breslau
8 8
odpowiedź