SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko kanały informacyjne Polsatu zyskały w sierpniu widzów

W sierpniu br. większą widownię niż rok wcześniej miały dwie stacje informacyjne: Polsat News i TV Biznes, natomiast w dół poszła oglądalność TVP Info, TVN 24, Superstacji i TVN CNBC Biznes.

Tylko kanały informacyjne Polsatu zyskały w sierpniu widzów

Lider rankingu kanałów informacyjnych, czyli stacja TVP Info, przyciągała w zeszłym miesiącu średnio codziennie 287,8 tys. widzów, czyli o 2,08 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu ub.r., a jej udział w rynku spadł z 5,87 proc. do 5,76 proc. Podobny spadek zanotowała też TVN 24 - jej widownia zmniejszyła się o 3,14 proc. do 157,3 tys. osób, a udział zmalał o 0,09 pkt proc. do 3,15 proc. TVP info i TVN 24 miały też w sierpniu niższe widownie niż w lipcu, a w tym ujęciu większy spadek zanotowała stacja informacyjna z Grupy TVN (wniósł on 9,82 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Wzrost zanotował znajdujący się na pozycji trzeciej Polsat News, który w sierpniu br. oglądało średnio 18,8 tys. widzów, czyli aż o 61,56 proc. więcej niż rok wcześniej, a udział stacji wzrósł z 0,23 proc. do 0,38 proc. Dalej jednak kanał ten ma ponad osiem razy mniejszą widownią niż konkurencyjna TVN 24, przy zasięgu technicznym mniejszym jedynie dwa razy (szczegółowe dane o zasięgach na dole).

Z kolei czwarta w rankingu Superstacja straciła w sierpniu br. relatywnie najwięcej widzów ze wszystkich kanałów informacyjnych. Jej oglądalność bowiem spadła o 31,35 proc. i wyniosła zaledwie 8,2 tys. widzów, a udział w rynku zmniejszył się z 0,24 proc. do 0,16 proc. Warto też podkreślić, że rok temu Superstacja i Polsat News cieszyły się niemal tak samą widownią.

nowesieprien

Wśród kanałów biznesowych, podobnie jak w poprzednich miesiącach, zyskała TV Biznes - jej widownia wzrosła w sierpniu br. o 14,78 proc. do 2,2 tys. osób, ale udział w rynku pozostał na tym samym poziomie wynoszącym 0,04 proc. W dół znów poszła oglądalność TVN CNBC Biznes, która zmalała o 25,71 proc. do 1,7 tys. widzów, spadł też udział w rynku tego kanału - z 0,04 proc. do 0,03 proc. Warto jednak dodać, że stacja ta miała w sierpniu br. wyższą aż o 36,05 proc. widownię niż w lipcu br.

bzinesowe

Najpopularniejsze programy w stacjach informacyjnych w sierpniu br.

tvpinfosierpien


tvn24sieprien


polsatnewssieropei


superstacjasieprien

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko kanały informacyjne Polsatu zyskały w sierpniu widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl