SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko “Logo” zyskało”, “Men's Health” stracił najwięcej

Prawie wszystkie lifestylowe miesięczniki dla mężczyzn zanotowały w styczniu 2011 roku spadki sprzedaży. Największy z nich dotknął magazynu “Men's Health”, a zyskał jedynie miesięcznik “Logo”.

Liderem pozostał “Playboy” (Marquard Media Polska). Jego rozpowszechnianie płatne razem w styczniu br. wyniosło 76 946  egz. i było o 11,23 proc. niższe niż rok wcześniej  – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 72 894 egz., czyli o 15,3 proc. niższym niż w styczniu ub.r.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w styczniu 2011 roku wyniosło 65 257 egz., co oznacza spadek o  15,85 proc. - największy w rankingu.

Czwarte miejsce zajął magazyn lifestylowo-shoppingowy “Logo” (Agora SA), który jako jedyny zyskał w zestawieniu. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 6,68 proc. do 61 967 egz.

Dalej, na ostatniej pozycji, uplasował się poświęcony gadżetom miesięcznik “Stuff” (Ginza Media Group), który zadebiutował na rynku we wrześniu ub.r., a przez ZKDP jest monitorowany od listopada ub.r. Średnie rozpowszechnianie płatne styczniowego wydania tego pisma wyniosło 17 203 egz.

Wirtualnemedia.plstyczeń
20112010
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
Playboy76 94686 681
CKM 72 89486 064
Men's Health Edycja Polska65 25777 551
Logo61 96758 085
Stuff17 203-
 
Forbes. Profit44 46342 827


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największy wzrost rozpowszechniania płatnego razem zanotował “Playboy” (o 61,87 proc.), a stracił jedynie “CKM” (7,29 proc.). 

Wirtualnemedia.plstyczeńgrudzień
20112010
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
Playboy76 94647 535
CKM72 89478 626
Men's Health Edycja Polska65 25757 775
Logo61 96748 445
Stuff17 20310 859
 
Forbes. Profit44 46337 590


 

Dołącz do dyskusji: Tylko “Logo” zyskało”, “Men's Health” stracił najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
022
Może warto zauważyć, że styczniowy "Men's Health" w ub. roku był dwa miesiące w sprzedaży (podwójne wydanie, styczeń-luty), a teraz tylko miesiąc, więc autor notatki porównuje różne rzeczywistości (w kategorii spadek sprzedaży). Już nie wspomnę o tym, że wszystkie styczniowe magazyny z tej grupy - za wyjątkiem "Men's Health"! - zawierały dodatki (DVD, plakat, nawigacja). Mam wrażenie, że bez tych informacji obraz zmian w sprzedaży jest raczej pozbawiony poznawczego sensu.
odpowiedź