SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko muzyka 11” straciła 350 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2

Pierwsze trzy odcinki 11. edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,08 mln osób, o 350 tys. mniej niż śledziło 9. serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Jury „Tylko muzyki”, fot P. Tarasewicz/Polsat Article

Jedenastą serię programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można w Polsacie w niedziele o godz. 20.05, począwszy od 6 marca br. Pierwsze trzy odcinki talent-show śledziło średnio 2,08 mln osób. Przełożyło się to na 12,51 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 12,98 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek programu, nadany 13 marca br. Obejrzało go średnio 2,16 mln osób.

Widownia programu odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-03-2016

2 074 342

12,32%

13-03-2016

2 157 289

12,98%

20-03-2016

2 002 959

12,21%

Średnio:

2 078 577

12,51%

Dla porównania, nadawana rok temu dziewiąta edycja „Tylko muzyki” po trzech pierwszych odcinkach gromadziła średnio 2,43 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,55 proc. i 14,83 proc. Oznacza, że program stracił 350 tys. oglądających (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji muzycznego formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Liderem w tym czasie jest TVP1, pokazująca wówczas kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Bodo” i filmy fabularne, co daje jej 15,80 proc. udziału. Drugi jest TVN („MasterChef Junior” i filmy; 15,44 proc.), a słabiej od Polsatu wypada TVP2 (pasmo filmowe; 4,93 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN. Dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność „Tylko muzyki 10” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 626 501

15,80%

9,40%

TVN

2 566 442

15,44%

20,50%

Polsat - Must be the music 11

2 078 577

12,51%

12,98%

TVP2

819 816

4,93%

6,55%

Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka 11” straciła 350 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
Niech to w końcu zdejmą. Jeszcze do 5 sezonu się to dało oglądać, ale teraz już kompletnie nie. No i ostatnia zapowiedź o dziewczynie, która przychodzi do programu, żeby ojca odnaleźć... (współczuje, ale to nie ten program).
72 11
odpowiedź
User
Prit
Beznadziejny, sztuczny, wsiowy programik... Dno.
71 12
odpowiedź
User
Ella
To jeszcze to emitują o.O
67 11
odpowiedź
User
heh
Polsat ogarnij się w końcu i daj se w końcu siana. Mbtm jest pathetic.
69 12
odpowiedź
User
PioB1985
Ja akurat ,,must be the music' lubię i oglądam a jak widać pomimo upływu lat program wciąż ma swoją wierną widownię. Jak się komuś nie podoba to proponuję zmienić kanał. Oglądalność spada jak większości programów i seriali z Polsatu, tvn-u i TVP które są na antenie od kilku sezonów. Poza tym -MBTM to rodzynek na rynku muzycznych talent show bo pokazuje przekrój wielu gatunków muzyki, których u konkurencji nie zobaczymy (jak folk, muzyka klasyczna, hip hop, muzyka alternatywna). Program wciaż przynosi spore zyski Polsatowi bo oglądalność jest niezła a koszty produkcji i licencji porównując choćby do ,,Masterchef Junior' są bardzo niewielkie.
19 89
odpowiedź