SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko muzyka” liderem oglądalności programów talent-show, "X Factor" z najwyższym udziałem

Najpopularniejszym muzycznym talent-show w wiosennych ramówkach głównych stacji pod względem widowni jest „Tylko muzyka” Polsatu, ale najwyższy udział w rynku notuje "X Factor" TVN - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia widownia trzech dotąd nadanych odcinków siódmej edycji „Tylko muzyki. Must be the music” (w okresie od 2 do 16 marca br.) wyniosła 2,75 mln osób. Przełożyło się to na 16,01 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Program pokazywany jest w niedziele o godz. 20.00.

Na drugim miejscu znalazł się „X Factor 4”, który na antenie TVN emitowany jest w soboty o godz. 20.00, począwszy od 1 marca br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 2,62 mln widzów, co przełożyło się to na 16,60 proc. udziału.

Udział w rynku telewizyjnym talent-show TVN jest wyższy od muzycznego programu Polsatu.

Najmniej widzów gromadzi nadawany w TVP2 w soboty o godz. 20.05 (począwszy od 1 marca br.) show „The Voice of Poland 4”, który ogląda średnio 2,46 mln osób, co przekłada się na 15,82 proc. udziału.

Tytuł

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./

2 753 366

16,01%

X FACTOR /PROG.ROZR.POL./

2 619 707

16,60%

THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./

2 462 788

15,82%

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem pod względem widowni również jest „Tylko muzyka” (1,32 mln widzów; 18,10 proc. udziału), ale najlepszy udział w rynku notuje już zdecydowanie „X Factor” (1,30 mln widzów; 21,40 proc. udziału). W obu kategoriach ostatnie miejsce zajmuje „The Voice of Poland” (917 tys.; 14,97 proc.).

Tytuł

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./

1 323 923

18,10%

X FACTOR /PROG.ROZR.POL./

1 297 372

21,40%

THE VOICE OF POLAND PRZESLUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./

916 857

14,97%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” liderem oglądalności programów talent-show, "X Factor" z najwyższym udziałem

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
Polszmat kontra TVN szambo
10 24
odpowiedź
User
ekspert
wiadomo - show Polsatu najlepsze
15 22
odpowiedź
User
Ola
Ja wybrałam MBTM, ten program jest super i uwielbiam prowadzącą Paulinę Sykut
18 18
odpowiedź
User
dseds
TVN ma większy udział w rynku bo jest emitowany w sobotę, gdzie np. Polsat emituje wtedy bajki :D A MBTM jest emitowane w niedziele, gdzie konkuruje z hitowymi serialami "Ranczo" i "Lekarze", więc nic dziwnego że ma mniejszy udział w rynku.
19 11
odpowiedź
User
Zasmach
Porównanie udziału w rynku trochę mija się z celem. MTBM ma najsilniejszą konkurencję - dwa popularne seriale, z czego Ranczo - jeden z najchętniej oglądanych przez Polaków program, w ogóle. X-Factor konkuruje z filmami, komisarzem Alexem i pierwszym odcinkiem VOP.
15 9
odpowiedź