SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko muzyka” straciła 300 tys. widzów. 35 mln zł z reklam

Ósmą edycję show “Tylko muzyka” oglądało średnio 2,43 mln widzów, o 290 tys. mniej, niż emitowaną w analogicznym okresie ub.r. szóstą odsłonę widowiska. Polsat w czasie nadawania formatu był wiceliderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 34,93 mln zł.

Article

Program „Tylko muzyka. Must be the music 8” nadawany był w Polsacie w niedziele o 20.00, w okresie od 14 września do 23 listopada 2014 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, wynika, że średnia widownia talent-show wyniosła 2,43 mln widzów. Przełożyło się to na 14,55 proc. udziału wśród wszystkich oglądających oraz 15,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów miał odcinek z 5 października br., który oglądało 2,83 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Tylko muzyki 8”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

05-10-2014

2 836 843

16,93%

19-10-2014

2 719 146

16,34%

28-09-2014

2 576 859

15,88%


Ósma seria talent-show gromadziła o 290 tys. widzów mniej, niż nadawana rok wcześniej szósta edycja „Tylko muzyki”. Oglądało ją bowiem 2,72 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 17,14 proc. i 19,07 proc. (dowiedz się więcej).

Nieco większą oglądalność od zakończonej właśnie edycji programu miała też nadawana wiosną siódma odsłona show - jej wynik to 2,48 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,86 proc. i 16,56 proc. (zobacz szczegóły).

Polsat w paśmie nadawania „Tylko muzyki 8” był wiceliderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów. Pierwsze miejsce należało do TVP1 z wynikiem 17,34 proc. Stacja ta nadawała w tym paśmie głównie „Pogodę”, „Blondynkę” i program „Rolnik szuka żony”. Trzecią pozycję zajął TVN (13,44 proc. - „MasterChef” i „Lekarze”), a czwartą - TVP2 (6,14 proc. - programy kabaretowe i „Czas honoru”).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat również uplasował się na drugim miejscu, ale liderem był już jednak TVN.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 893 257

17,34%

11,38%

Polsat - Tylko muzyka 8

2 427 623

14,55%

15,17%

TVN

2 242 216

13,44%

16,01%

TVP2

1 023 806

6,14%

5,92%


Wpływy reklamowe z odcinków ósmej edycji muzycznego programu wyniosły 34,93 mln zł, czyli zdecydowanie mniej od przychodów szóstej serii, które osiągnęły wartość 53,9 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W finałowym odcinku programu „Must be the music. Tylko muzyka” zwyciężył zespół Besides, który wygrał 100 tys. zł oraz możliwość wystąpienia podczas koncertu sylwestrowego w Polsacie.



Telewizja Polsat planuje wiosną 2015 roku pokazać dziewiątą edycję „Tylko muzyki”. Stacja rozpoczęła już poszukiwania uczestników do niej w internetowym castingu (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” straciła 300 tys. widzów. 35 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Oby zrobili teraz przerwę. To tylko wyjdzie na dobre.
15 12
odpowiedź
User
bat na debili
Nie zrobią. Dziewiąta edycja będzie na wiosnę.
14 10
odpowiedź
User
zalosne
narąbali tych edycji bez sensu, zamiast robić 1 na rok jak X Factor. Przez nich po prostu ludziom odechciało się wokalnych talentshow...
13 10
odpowiedź
User
Bex
Przepowiadam: dziewiąta edycja będzie ostatnią ;)
9 10
odpowiedź