SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko muzyka” straciła 340 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP1 i TVN

Pierwsze trzy odcinki dziesiątej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,21 mln osób, o 340 tys. mniej niż rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Article

Dziesiątą serię programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można w Polsacie w niedziele o godz. 20.05, począwszy od 6 września br. Pierwsze trzy odcinki talent-show śledziło średnio 2,21 mln osób. Przełożyło się to na 13,55 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 14,15 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek programu, nadany 20 września br. Obejrzało go średnio 2,29 mln osób.

Widownia programu odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-09-2015

2 201 959

13,47%

13-09-2015

2 140 530

13,38%

20-09-2015

2 291 280

13,79%

Średnio:

2 211 448

13,55%

Dla porównania, nadawana rok temu ósma edycja „Tylko muzyki” po trzech pierwszych odcinkach miała średnio 2,55 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 15,77 proc. i 17,10 proc. Oznacza, że program stracił 340 tys. oglądających (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji muzycznego programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP1, pokazująca wówczas kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Dziewczyny ze Lwowa” i program „Rolnik szuka żony”), co daje jej 19,05 proc. udziału. Drugi jest TVN („Aplauz aplauz”, „Masterchef”; 13,83 proc.), a słabiej od Polsatu wypada TVP2 (pasmo filmowe; 6,03 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka nieznacznie przegrywa tylko z TVN. Dalej plasują się: Polsat i Jedynka.

Oglądalność „Tylko muzyki 10” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 108 997

19,05%

13,37%

TVN

2 257 062

13,83%

14,39%

Polsat - Must be the music 10

2 211 448

13,55%

14,15%

TVP2

984 264

6,03%

9,10%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 10,67 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” straciła 340 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP1 i TVN

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Jak dla mnie pora kończyć. Polsat za szybko zmęczył ten program, bo byłby okej, gdyby emitowano go raz na rok jak np jest Mam Talent czy był X Factor. Ale Polsat pewnie będzie dalej ciągnąć, bo nowych formatów, poza marnym Rising Star, nie ma.
24 28
odpowiedź
User
K
Dno
14 23
odpowiedź
User
Staszek
10 edycji w 5 lat to przesada. Natomiast danie w tym paśmie nowego show to będzie spore ryzyko, szczególnie wiosną gdy będzie ranczo.
16 18
odpowiedź
User
Wacław
Do czasu kiedy Polsatem będzie rządził prymitywny Piotr Józef Krok [ Zygmunt Solorz Żak] ,to w tej stacji nie będzie na co patrzeć. Piotrze Józefie sprzedaj tę stację i odejdż lub odpłyń gdzieś bardzo daleko aby słuch po tobie zaginął , jesteś cofnięty w rozwoju o 40 lat, a twój wygląd jest PRZERAŻAJĄCY .
10 30
odpowiedź
User
Tom
Program jest wciąż bardzo dobry i trzyma poziom. Oby powstały nowe edycje. ,,Survivor' ma 31 edycję obenie po 15 latach emisji w USA i wiąż świetnie się go ogląda, więc likwidacja programu tylko dlatego że ma dużą ilość edycji pomimo tego że jest dobry i oglądany jest dla mnie głupotą, którą zastosował już u nas tvn kończąc ,,taniec z gwiazdami' i ,,milionerów'.
27 10
odpowiedź