SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko muzyka” straciła widzów, ale pozostaje liderem

„Tylko muzyka 6” w porównaniu do nadawanej rok temu czwartej edycji straciła 520 tys. widzów. Polsat - w paśmie emisji show - zachowuje pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Tylko muzyka. Must be the music

Tylko muzyka. Must be the music

Średnia widownia programu „Tylko muzyka. Must be the music 6”, nadawanego w niedziele o 20.00, po trzech pierwszych tygodniach emisji wyniosła 2,57 mln osób.

Przełożyło się to na 16,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku show straciło 520 tys. oglądających. Wówczas pierwsze trzy odcinki czwartej edycji „Tylko muzyki” gromadziły przed telewizorami 3,09 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 20,11 proc. oraz 23,50 proc. udziału (więcej na ten temat).

Polsat w paśmie nadawania „Tylko muzyki 6” nadal jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów. Drugie miejsce należy do TVP1, która pokazuje wtedy ”Sport”, „Prognozę pogody”, „Blondynkę” oraz filmy fabularne, a jej udział wynosi 16,54 proc. Trzecią pozycję zajmuje TVN („MasterChef” i „Przepis na życie”; 14,79 proc. udziału), a czwartą - TVP2 (programy kabaretowe i serial „Czas honoru”; 11,16 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest jednak TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Tylko muzyka 6

2 574 563

16,76%

19,05%

TVP1

2 541 481

16,54%

11,49%

TVN

2 272 427

14,79%

19,48%

TVP2

1 714 473

11,16%

9,15%

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” straciła widzów, ale pozostaje liderem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michał87
must by the miusic powinni puszczac w większych odstęopach czasu np. jesienią a nie co sezon bo tak jest zmęczenie i znudzenie tym programem i malejąca oglądalnos z edycji na edycje
23 12
odpowiedź
User
sd
Podejrzewam,iż niestety to będzie ostatnia edycja tego programu,ewentualnie jeszcze na wiosnę coś zrobią i koniec.Na własne życzenie Polsat zajechał format.Na Mam Talent czeka się cały rok i dlatego też się ogląda,a MBTM co chwila puszczają..
18 10
odpowiedź
User
Krzysiek
Bzdura jak ci program nie pasuje to nie wazne czy program idzie co roku czy w okresie jesiennym i wiosnennym i to i tak bys programu nie ogladal nie wazne jak jest emitowany.
10 9
odpowiedź
User
kamil
ale wy pierd*** ja tam się ciesze że są dwie edycje w ciągu roku a gdybym miał czekać cały rok na kolejną to pewnie obejrzałbym tylko z 2 i zakończyłbym oglądanie
10 9
odpowiedź
User
CW
O co chodzi z tymi badaniami? Raz liderem rynku jest TVP z Blondynkom a raz Must be the music Polsatu?... Dodatkowo dziwne jest to, że badania należą do tej samej firmy badawczej... To może trzeci wynik przyznający pozycję lidera TVN...
8 10
odpowiedź