SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko “Pani Domu” zyskała, liderem “Przyjaciółka”

W kwietniu 2011 roku jedynie “Pani Domu” zanotowała wzrost sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Pozycję lidera segmentu, mimo spadku, zachowała “Przyjaciółka”, a najwięcej straciła “Tina”.

Tylko “Pani Domu” zyskała, liderem “Przyjaciółka”

Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu br. wyniosła 472 455 egz. i była o 0,3 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 384 108 egz. Tytuł ten został dotknięty największym spadkiem sprzedaży, wynoszącym 10,1 proc.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w czwartym miesiącu br. wyniosła 309 721 egz. i była o 20,1 proc. wyższa niż w kwietniu ub.r., gdy magazyn ten był tygodnikiem. To jedyny wzrost w zestawieniu.

ZKDP kwiecień
Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 472 455 474 047
Tina 384 108 427 076
Pani Domu 309 721 257 939


Porównując dane kwietniowe do danych z marca widać, że spadki sprzedaży ogółem zanotowały wszystkie magazyny z segmentu, a najwięcej straciła “Tina” (12,75 proc.). 

ZKDP 2011
Wirtualnemedia.pl kwiecień marzec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 472 455 496 565
Tina 384 108 440 220
Pani Domu 309 721 332 611


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko “Pani Domu” zyskała, liderem “Przyjaciółka”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl