SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Podróże” ze wzrostem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół

W maju br. dwa z trzech tytułów w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „NG Traveler”. Zyskały tylko „Podróże”, a na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic Polska”.

fot. Shutterstock.com Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w maju 2016 roku wyniosła 32 273 egz. Była ona o 0,86 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 22 317 egz., po spadku o 3,69 proc. - największym w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 16,39 proc. i uplasował się na poziomie 9 563 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

ZKDP

maj

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

National Geographic Polska

42 700

32 509

32 273

47 066

32 949

32 553

-0,86%

NG Traveler

32 700

22 317

22 317

33 000

23 172

23 172

-3,69%

Podróże

23 000

10 763

9 563

22 500

9 503

8 216

16,39%

W maju 2016 roku w porównaniu do marca 2016 roku dwa z trzech tytułów odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Podróże” - było to 8,06 proc.

Jedyny wzrost, wynoszący 7,15 proc., odnotował „National Geographic Polska”.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

National Geographic Polska

42 700

32 509

32 273

42 000

30 259

30 119

7,15%

NG Traveler

32 700

22 317

22 317

30 400

22 330

22 330

-0,06%

Podróże

23 000

10 763

9 563

22 000

11 715

10 401

-8,06%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko „Podróże” ze wzrostem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl