„Tylko zdrowie” nowym cotygodniowym dodatkiem „Gazety Wyborczej”

W środę 2 kwietnia br. z „Gazetą Wyborczą” zadebiutuje nowy bezpłatny dodatek „Tylko zdrowie”, w którym znajdą się informacje m.in. o chorobach, zdrowym stylu życia i prawach pacjenta. Pisać dla niego będą dziennikarze „Wyborczej” oraz eksperci medyczni.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

„Tylko zdrowie” ukazywać się będzie z „Gazetą Wyborczą" co środę jako osobny grzbiet. Nowy dodatek będzie kontynuował akcje społeczne i tematy „Gazety Wyborczej" - „Zdrową Środę”, „Leczyć po ludzku” oraz „Odważ się”. Czytelnicy znajdą w każdym numerze informacje poradnikowe dotyczące diety i fitnessu, w tym testy nowych treningów i sprzętów oraz opisy aplikacji na smartfony.

- „Tylko zdrowie” chce być ciekawym, wiarygodnym i pożytecznym źródłem informacji - o odkryciach naukowych, chorobach, zdrowym stylu życia i prawach pacjenta. Do zdrowotnych poradników dodamy stronę praktyczną - co się należy chorym w ramach NFZ czy ZUS, ale też za ile i gdzie można leczyć się prywatnie. A jednocześnie z uporem będziemy przypominać, że lepiej zapobiegać niż leczyć - mówi redaktor naczelna tygodnika „Tylko Zdrowie” Katarzyna Staszak.

Zespół „Tylko zdrowie” tworzą dziennikarze „Gazety Wyborczej” z całej Polski m.in. Elżbieta Cichocka, Piotr Cieśliński, Iwona Hajnosz, Margit Kossobudzka, Wojciech Moskal i Judyta Watoła. Z dodatkiem o zdrowiu współpracują również eksperci medyczni z wydawnictwa Medycyna Praktyczna.

Projekt graficzny i winietę tygodnika stworzył Pascal Guiter. Z racji startu nowego dodatku została uruchomiona strona internetowa Wyborcza.pl/Tylkozdrowie.

Pierwszy numer tygodnika „Tylko zdrowie” liczy 20 stron. Czytelnicy „GW” będą mogli w nim znaleźć artykuły poświęcone m.in. cukrzycy i tajemnicom sali operacyjnej, które odsłania instrumentariuszka Hanna Miller, pomagająca w operacjach prof. Zbigniewowi Relidze. W magazynie pojawią się również ciekawostki o tym, jakie są nieodwracalne skutki trzymania laptopa na kolanach lub korzystania z podgrzewanych foteli samochodowych, na czym polega najnowsza dieta, która ma zniszczyć nawet najbardziej oporne kilogramy oraz czy istnieją ćwiczenia, które wyszczuplają, choć robi się je tylko raz w tygodniu.

Premierę tygodnika „Tylko zdrowie” wspiera kampania promocyjna w prasie („Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, dziennik „Metro”), telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radiu (m.in. Polskie Radio PR1, Polskie Radio PR3, Radio ZET) oraz internecie (Youtube, Gazeta.pl i Wyborcza.pl).

grafika

Kreację kampanii stworzyła agencja Bardzo, natomiast za planowanie mediów odpowiadał Starlink.

W styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 187 032 egz. (według ZKDP - zobacz dane wszystkich dzienników ogólnopolskich).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu