Tymbark i Radio ZET zachęcają plażowiczów do aktywnego wypoczynku

Wystartowała wakacyjna akcja „Active Summer” organizowana przez markę Tymbark (należącą do Maspexu Wadowice) i Radio ZET, zachęcająca do zdrowego i aktywnego wypoczynku na plaży.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Tymbark i Radio ZET zachęcają plażowiczów do aktywnego wypoczynku

Przez całe wakacje ekipa Tymbarku na plażach Bałtyku przygotowywać będzie dla wypoczywających  nad morzem wczasowiczów gry, zabawy, konkursy i ćwiczenia, które dodają energii na cały dzień. Podczas akcji rozdawane będą soki Tymbark.

„Active Summer” zawita do nadmorskich kurortów: Sopotu, Władysławowa, Łeby, Pobierowa, Jarosławca, Kołobrzegu i Ustki.

Akcji realizowanej w terenie towarzyszy kampania radiowa w Radiu ZET, gdzie pojawią się relacje z plażowego eventu w poszczególnych miastach.

Z danych Radio Track wynika, że w I półroczu br. udział Radia ZET w rynku radiowym wyniósł 15,8 proc. (zobacz wyniki wszystkich stacji ogólnopolskich).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu