SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tymbark promuje się jako sprawdzony sok do śniadania (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa soków Tymbark, produkowanych przez Grupę Maspex. Akcja nosi hasło „Kawał Śniadania”.

Article

Kampania digitalowa marki opiera się na serii krótkich spotów przedstawiających bohaterów o różnych zainteresowaniach i ich sposoby na picie soku Tymbark do śniadania.

„Kawał Śniadania” to digitalowa kontynuacja śniadaniowej komunikacji marki w postaci 6-odcinkowej serii prezentującej, jak w nieoczywisty sposób można pić sok Tymbark do śniadania. Bohaterowie to osoby nieprzeciętne i zupełnie od siebie różne – a co za tym idzie, o różnych potrzebach i najróżniejszych upodobaniach. Jednak każdy z nich do śniadania sięga po szklankę soku 100% pomarańczowego od Tymbarku.

Każdy z filmów jest również dostępny w krótkich formach, które są emitowane w social mediach. „Kawały Śniadania” pojawiły się na YouTube, Facebooku i Instagramie.

Kreacje reklamowe dla marki Tymbark przygotowuje agencja Brainbox.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tymbark promuje się jako sprawdzony sok do śniadania (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl