SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Tymbark - Kochaj życie'

Rusza nowa kampania reklamowa przygotowana przez EURO RSCG Warsaw dla marki Tymbark.

Agencja EURO RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię reklamową produktów marki Tymbark z cyklu „Tymbark – Kochaj życie”. Celem akcji jest poinformowanie o wprowadzeniu na rynek dobrze znanych 100% soków w nowych plastikowych butelkach Top Aseptic oraz budowanie wizerunku marki wysokiej jakości, aspiracyjnej, nowoczesnej, innowacyjnej i naturalnej.

  

Koncept kreatywny polega na pokazaniu dobrze znanego, intensywnie owocowego soku Tymbark i nowego opakowania, w którym dzięki unikalnej technologii Top Aseptic sok pozostaje świeży i bez konserwantów – taki sam, jak w kartonach. Reklama prezentuje soczyste kuszące owoce i praktyczną - lekką i wygodną butelkę, w której teraz dostępne są soki Tymbark.

  

Film można oglądać od 30 stycznia br. w TVP, TVN, Polsacie, TV4 oraz TV7, a jego adresatami są kobiety i mężczyźni - mieszkańcy dużych i średnich miast.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Tymbark - Kochaj życie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl